Egregoriálno-matričné riadenie
Zastavenie prepravy tovaru

loď Ever Given vlastnená spoločnosťou EverGreen Marine zablokovala Suezsky prieplav.Ked nezaberajú lockdowny kvôli zotrvačnosti,zdravému rozumu aj u liberálov ,...
Zastavenie dopravy je tutovka.
https://svet.sme.sk/c/22624036/suezsky-prieplav-zablokovala-obrovska-nakladna-lod.html?ref=terazbox_sme


loď Ever Given vlastnená spoločnosťou EverGreen Marine zablokovala Suezsky prieplav.Ked nezaberajú lockdowny kvôli zotrvačnosti,zdravému rozumu aj u liberálov ,... Zastavenie dopravy je tutovka. https://svet.sme.sk/c/22624036/suezsky-prieplav-zablokovala-obrovska-nakladna-lod.html?ref=terazbox_sme

To mají z toho, že si celou palubu zastaví kontejnérama a pak h...o vidí...


"Zatiaľ nie je presne známe, čo spôsobilo vybočenie lode. Celosvetová spoločnosť lodnej dopravy a logistiky GAC uviedla, že loď Ever Given postihol "celkový výpadok, keď sa plavila smerom na sever"."


"Evergreen Marine, veľká lodná spoločnosť so sídlom na Taiwane, ktorá má plavidlo v prevádzke, vo vyhlásení pre AP napísala, že loď Ever Given zdolal silný vietor..." (na jiné lodi nefoukalo :-)


"...predok sa dotýkal východnej steny prieplavu a zadná časť lode západnej steny..." (ale orientaci zdá se neztratili :-)


"Plavidlo ... najelo na mělčinu."
"Registrováno je v Panamě a mířilo z Číny (ve skutečnosti Taiwan - pozn. Počtář) do nizozemského přístavu Rotterdam."
"Na vyproštění plavidla Ever Given ... bylo vysláno sedm vlečných člunů..."
"Nehoda se stala v úterý ráno zhruba dvacet minut před sedmou."
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/kolaps-v-suezskem-pruplavu-zablokovala-ho-zaseknuta-obri-lod-40354911


To mají z toho, že si celou palubu zastaví kontejnérama a pak h...o vidí... "Zatiaľ nie je presne známe, čo spôsobilo vybočenie lode. Celosvetová spoločnosť lodnej dopravy a logistiky GAC uviedla, že loď Ever Given postihol "celkový výpadok, keď sa plavila smerom na sever"." "Evergreen Marine, veľká lodná spoločnosť so sídlom na Taiwane, ktorá má plavidlo v prevádzke, vo vyhlásení pre AP napísala, že loď Ever Given zdolal silný vietor..." (na jiné lodi nefoukalo :-) "...predok sa dotýkal východnej steny prieplavu a zadná časť lode západnej steny..." (ale orientaci zdá se neztratili :-) "Plavidlo ... najelo na mělčinu." "Registrováno je v Panamě a mířilo z Číny (ve skutečnosti Taiwan - pozn. Počtář) do nizozemského přístavu Rotterdam." "Na vyproštění plavidla Ever Given ... bylo vysláno sedm vlečných člunů..." "Nehoda se stala v úterý ráno zhruba dvacet minut před sedmou." https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/kolaps-v-suezskem-pruplavu-zablokovala-ho-zaseknuta-obri-lod-40354911
Upravené 24. 3. 2021 o 10:47

Přátelé, ono řídit takové hovado v těch větrných podmínkách, které jsou nyní ve středomoří musí být docela velké umění, musíš kalkulovat s mnoha faktory a do velké výšky kontejnery jsou jako plachta. Možná to může být náhoda, možná to může být úmysl, kdo ví. I u nás se včera odpoutala z kotvy jedna z lodí, které tu parkují už skoro rok, velikost Costa, které sa dají svojí výškou od hladiny přirovnat k 12-15 patrovému paneláku. Přikládám foto, je sice z velké dálky, cca 5-7 km, ale všimněte si, že mimo jedné jsou všechny ve stejném směru. Ta jedna se uvolnila z kotvy a ihned byl na hlavním kanále poplach. Sice to zvládli, ale ihned dostali příkaz všichni i na zadní kotvu.605b0e59c8d11
Ještě maličkost, loď na kotvě má příď vždycky proti větru. Proto jsou všechny ostatní ve stejném směru mimo té jedné.


Přátelé, ono řídit takové hovado v těch větrných podmínkách, které jsou nyní ve středomoří musí být docela velké umění, musíš kalkulovat s mnoha faktory a do velké výšky kontejnery jsou jako plachta. Možná to může být náhoda, možná to může být úmysl, kdo ví. I u nás se včera odpoutala z kotvy jedna z lodí, které tu parkují už skoro rok, velikost Costa, které sa dají svojí výškou od hladiny přirovnat k 12-15 patrovému paneláku. Přikládám foto, je sice z velké dálky, cca 5-7 km, ale všimněte si, že mimo jedné jsou všechny ve stejném směru. Ta jedna se uvolnila z kotvy a ihned byl na hlavním kanále poplach. Sice to zvládli, ale ihned dostali příkaz všichni i na zadní kotvu.![605b0e59c8d11](serve/attachment&path=605b0e59c8d11) Ještě maličkost, loď na kotvě má příď vždycky proti větru. Proto jsou všechny ostatní ve stejném směru mimo té jedné.

"...predok sa dotýkal východnej steny prieplavu a zadná časť lode západnej steny..." (ale orientaci zdá se neztratili :-)

To odpovídá současné povětrnostní situaci v oblasti, i tomu snímku co jsem přiložil (mimo jedné všechny příď na východ), je silný vítr z východu, příď proti větru, obtok vzduchu okolo lodi.
Registrace v Panamě není zrovna dobrá značka kvality. Nejlevnější poplatky, nulová technická kontrola.
Firma "Luis" před časem koupila jednu z lodí od velké společnosti, která byla nucena ji prodat (COVID), která byla registrována v Panamě a jela rovnou do Pireusu a podle toho co uvedl lodní inženýr, je na ní rok práce, aby mohla vyplout pod Kyperskou vlajkou a prošla certifikací.
Ještě doplním, že dnes silný západní vítr o síle 25 uzlů za hodinu.


[quote="pid:8686, uid:240"]"...predok sa dotýkal východnej steny prieplavu a zadná časť lode západnej steny..." (ale orientaci zdá se neztratili :-)[/quote] To odpovídá současné povětrnostní situaci v oblasti, i tomu snímku co jsem přiložil (mimo jedné všechny příď na východ), je silný vítr z východu, příď proti větru, obtok vzduchu okolo lodi. Registrace v Panamě není zrovna dobrá značka kvality. Nejlevnější poplatky, nulová technická kontrola. Firma "Luis" před časem koupila jednu z lodí od velké společnosti, která byla nucena ji prodat (COVID), která byla registrována v Panamě a jela rovnou do Pireusu a podle toho co uvedl lodní inženýr, je na ní rok práce, aby mohla vyplout pod Kyperskou vlajkou a prošla certifikací. Ještě doplním, že dnes silný západní vítr o síle 25 uzlů za hodinu.
Upravené 24. 3. 2021 o 11:15

S tou Panamou by som to videl na odkaz, že i tam môžeme očakávať havárie ak sa lodná doprava nebude brzdiť.


40 futový kontajner z Číny stál pred rokom a pol cca $ 2000, teraz stojí okolo $ 7000 a doprava je 3 mesiace. Asi ani toto nestačí na akceleráciu lokálnej výroby.


S tou Panamou by som to videl na odkaz, že i tam môžeme očakávať havárie ak sa lodná doprava nebude brzdiť. 40 futový kontajner z Číny stál pred rokom a pol cca $ 2000, teraz stojí okolo $ 7000 a doprava je 3 mesiace. Asi ani toto nestačí na akceleráciu lokálnej výroby.
Upravené 24. 3. 2021 o 16:53

To je pravda, objednával jsem balík ze Španělska v listopadu a na Kypr dorazil koncem února. Kolega vozí auta z Anglie a zdražili o 150% a lhůty se prodlužují a prodlužují. Objednal jedno auto 14.3.2020 a připlulo v listopadu a čekal skoro 14 dní, než na něj přijde řada v přístavu.


To je pravda, objednával jsem balík ze Španělska v listopadu a na Kypr dorazil koncem února. Kolega vozí auta z Anglie a zdražili o 150% a lhůty se prodlužují a prodlužují. Objednal jedno auto 14.3.2020 a připlulo v listopadu a čekal skoro 14 dní, než na něj přijde řada v přístavu.

Panamou

Zatím jenom Suez...;-)


[quote="pid:8728, uid:217"]Panamou[/quote] Zatím jenom Suez...;-)

Suez, Bospor i Gibraltar na pozadí ovládá Anglie. To je klíč k Egeu. S ohledem na to co se tady teď děje je to na zamyšlení.


  1. Konflikt v Sýrii
  2. Nestabilita v Lýbii
  3. Časté NAFTEX ze strany Turecka
  4. V Kyperské AOZ tři vrtné plošiny s podílem celkem čtyř různých států 605b69858362a
  5. Soustavné narušování vzdušného prostoru Řecka ze strany Turecka
  6. Tři Britské základny na Kypru
  7. Nepřetržitý příliv ilegálních migrantů v poslední době po moři!

Suez, Bospor i Gibraltar na pozadí ovládá Anglie. To je klíč k Egeu. S ohledem na to co se tady teď děje je to na zamyšlení. 1. Konflikt v Sýrii 2. Nestabilita v Lýbii 3. Časté NAFTEX ze strany Turecka 4. V Kyperské AOZ tři vrtné plošiny s podílem celkem čtyř různých států ![605b69858362a](serve/attachment&path=605b69858362a) 5. Soustavné narušování vzdušného prostoru Řecka ze strany Turecka 6. Tři Britské základny na Kypru 7. Nepřetržitý příliv ilegálních migrantů v poslední době po moři!

S tou Panamou by som to videl na odkaz


A co odkaz na Panama Papers?


[quote="pid:8728, uid:217"]S tou Panamou by som to videl na odkaz[/quote] A co odkaz na Panama Papers?

https://www.facebook.com/FoxNews/posts/10160511061771336
Správa z FOXnews:
BREAKING NEWS: Nákladná kontajnerová loď, ktorá patrí medzi najväčšie na svete, sa otočila bokom a zablokovala všetku premávku v Egyptskom Suez Canal, úradníci v stredu uviedli, že hrozí narušením globálneho systému lodnej dopravy, ktorý už namáhala pandémia koronavírusu.
605baa5c677ef


https://www.facebook.com/FoxNews/posts/10160511061771336 Správa z FOXnews: BREAKING NEWS: Nákladná kontajnerová loď, ktorá patrí medzi najväčšie na svete, sa otočila bokom a zablokovala všetku premávku v Egyptskom Suez Canal, úradníci v stredu uviedli, že **hrozí narušením globálneho systému lodnej dopravy**, ktorý už namáhala pandémia koronavírusu. ![605baa5c677ef](serve/attachment&path=605baa5c677ef)

Stačilo kliknúť na prvý odkaz, ktorého obsah je aktualizovaný:


Obrovskú loď blokujúcu Suezský prieplav sa podarilo uvoľniť


Čítajte viac: https://svet.sme.sk/c/22624036/suezsky-prieplav-zablokovala-obrovska-nakladna-lod.html


Stačilo kliknúť na prvý odkaz, ktorého obsah je aktualizovaný: Obrovskú loď blokujúcu Suezský prieplav sa podarilo uvoľniť Čítajte viac: https://svet.sme.sk/c/22624036/suezsky-prieplav-zablokovala-obrovska-nakladna-lod.html

Na tomto telegramovom účte https://t.me/QanonMemes je ohľadoom tejto udalosti uvedené nasledovné:
Suezský prieplav zablokovala obrovská kontajnerová loď menom Evergreen. Evergreen lodná doprava je s najväčšou pravdepodobnosťou krytím obchodovania s ľuďmi a sexom.
HRC = Hillary Rodham Clintonová. Evergreen = Meno Hillary v tajných službách. Evergreen volaný znak: H3RC
Zhodou okolností, 1 mŕtvy a jeden hasič nezvestný v "Evergreen" Adult Home.
"Baracka1" a "Mossaed" lode prichádzajú zachrániť "Evergreen".
Evergreen (dopravná spoločnosť so sídlom na Taiwane). HRC dnes prekvapivo prišla podporiť Taiwan, hoci je verná Číne.
Čína investovala neuveriteľné investície do stredomorských prístavov pozdĺž "Námornej hodvábnej cesty" a "Suezského prieplavu".
Wayfair bol prichytený pri obchodovaní s ľuďmi pri predaji tovaru za mimoriadne ceny a jeho predaji ako drahých "položiek" pod ich skutočnými menami. Manžel Ghislaine Maxwellovej je generálnym riaditeľom lodnej spoločnosti Int'l.
Americké námorníctvo a MINISTERSTVO obrany už dali varovanie prostredníctvom comms a sú blízko miesta činu.
Lovci sa stávajú lovenými. Patrioti to majú pod kontrolou.


Na tomto telegramovom účte https://t.me/QanonMemes je ohľadoom tejto udalosti uvedené nasledovné: Suezský prieplav zablokovala obrovská kontajnerová loď menom Evergreen. Evergreen lodná doprava je s najväčšou pravdepodobnosťou krytím obchodovania s ľuďmi a sexom. HRC = Hillary Rodham Clintonová. Evergreen = Meno Hillary v tajných službách. Evergreen volaný znak: H3RC Zhodou okolností, 1 mŕtvy a jeden hasič nezvestný v "Evergreen" Adult Home. "Baracka1" a "Mossaed" lode prichádzajú zachrániť "Evergreen". Evergreen (dopravná spoločnosť so sídlom na Taiwane). HRC dnes prekvapivo prišla podporiť Taiwan, hoci je verná Číne. Čína investovala neuveriteľné investície do stredomorských prístavov pozdĺž "Námornej hodvábnej cesty" a "Suezského prieplavu". Wayfair bol prichytený pri obchodovaní s ľuďmi pri predaji tovaru za mimoriadne ceny a jeho predaji ako drahých "položiek" pod ich skutočnými menami. Manžel Ghislaine Maxwellovej je generálnym riaditeľom lodnej spoločnosti Int'l. Americké námorníctvo a MINISTERSTVO obrany už dali varovanie prostredníctvom comms a sú blízko miesta činu. Lovci sa stávajú lovenými. Patrioti to majú pod kontrolou.

Čína investovala neuveriteľné investície do stredomorských prístavov pozdĺž "Námornej hodvábnej cesty" a "Suezského prieplavu".


Pireus a Thessaloniki


Existuji další tak velké investice?


[quote="pid:8823, uid:143"]Čína investovala neuveriteľné investície do stredomorských prístavov pozdĺž "Námornej hodvábnej cesty" a "Suezského prieplavu".[/quote] Pireus a Thessaloniki Existuji další tak velké investice?

Záchranáři varovali, že Suezský průplav může být znovu zprovozněn až za několik týdnů.
Vyproštění 220 000 tun vážící lodi Ever Given se komplikuje.
Píše FT.


Záchranáři varovali, že Suezský průplav může být znovu zprovozněn až za několik týdnů. Vyproštění **220 000 tun** vážící lodi Ever Given se komplikuje. Píše FT.

Vyproštění 220 000 tun vážící lodi Ever Given se komplikuje.

A neříkali, kdy se zasekne Panamský průplav?:-)


[quote="pid:8917, uid:307"]Vyproštění 220 000 tun vážící lodi Ever Given se komplikuje.[/quote] A neříkali, kdy se zasekne Panamský průplav?:-)

@Dynamo
Nevím jak na Suezu, ale tady je dnes rychlost větru okolo 50 km/hod. To musí být fakt prácička! A nárazový!

@Dynamo Nevím jak na Suezu, ale tady je dnes rychlost větru okolo 50 km/hod. To musí být fakt prácička! A nárazový!

Odborníci: blokovanie Suezského prieplavu bude mať obmedzený vplyv na ceny ropy
Surová ropa Brent vzrástla o viac ako 2 doláre za barel kvôli správe o blokovaní Suezského prieplavu uviaznutou veľkou kontajnerovou loďou, prerušená služba však nebude mať na trh dlhodobý vplyv. Po obnovení dopravy na Suezskom prieplavu sa všetka pozornosť sústredí na stretnutie ministrov OPEC +, ktoré sa uskutoční 1. apríla, tvrdia odborníci z britskej konzultačnej spoločnosti Wood Mackenzie. Cena ropy Brent počas obchodovania 24. marca vzrástla o 5,8% na 63,9 USD za barel po správach o ukončení pohybu lodí cez Suezský prieplav. Zároveň deň predtým cena májových futures Brentu prvýkrát od 12. februára poklesla pod 61 dolárov za barel (pokles o 6%).


Podľa jej názoru sa po odblokovaní Suezského prieplavu presunie zameranie trhu na nadchádzajúce zasadnutie OPEC + 1. apríla, kde aliančné krajiny určia úroveň produkcie na máj.


https://politikus.ru/events/135104-eksperty-blokirovka-sueckogo-kanala-budet-imet-ogranichennyy-effekt-na-cenu-nefti.html


**Odborníci: blokovanie Suezského prieplavu bude mať obmedzený vplyv na ceny ropy** Surová ropa Brent vzrástla o viac ako 2 doláre za barel kvôli správe o blokovaní Suezského prieplavu uviaznutou veľkou kontajnerovou loďou, prerušená služba však nebude mať na trh dlhodobý vplyv. Po obnovení dopravy na Suezskom prieplavu sa všetka pozornosť sústredí na stretnutie ministrov OPEC +, ktoré sa uskutoční 1. apríla, tvrdia odborníci z britskej konzultačnej spoločnosti Wood Mackenzie. Cena ropy Brent počas obchodovania 24. marca vzrástla o 5,8% na 63,9 USD za barel po správach o ukončení pohybu lodí cez Suezský prieplav. Zároveň deň predtým cena májových futures Brentu prvýkrát od 12. februára poklesla pod 61 dolárov za barel (pokles o 6%). Podľa jej názoru sa po odblokovaní Suezského prieplavu presunie zameranie trhu na nadchádzajúce zasadnutie OPEC + 1. apríla, kde aliančné krajiny určia úroveň produkcie na máj. https://politikus.ru/events/135104-eksperty-blokirovka-sueckogo-kanala-budet-imet-ogranichennyy-effekt-na-cenu-nefti.html

Suez - Panama
Do Boeingu 737 nad Panamou uhodil blesk.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/do-boeingu-737-nad-panamou-uhodil-blesk-z-videa-mrazi-40355103#seq_no=4&source=hp&dop_id=40355103&dop_ab_variant=444121&dop_req_id=agSFklH1NWJ-202103251733&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Suez - Panama Do Boeingu 737 nad Panamou uhodil blesk. https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/do-boeingu-737-nad-panamou-uhodil-blesk-z-videa-mrazi-40355103#seq_no=4&source=hp&dop_id=40355103&dop_ab_variant=444121&dop_req_id=agSFklH1NWJ-202103251733&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Loď to tam nakoniec ešte stále blokuje.
https://www.vesselfinder.com/?imo=9811000


Vyslobodzuje ju až jeden bager, pekne to brzdia.
605cd0da93ddc


Tak už je jasné, že to nebola náhoda. Pozrite si ako manévrovala loď pod odkotvení a vstupu do prieplavu smile


605cd171c1a01
605cd171c8002


Tipujem, že to možno ešte predĺžia tým, že ju začnú na mieste vykladať.


Loď to tam nakoniec ešte stále blokuje. https://www.vesselfinder.com/?imo=9811000 Vyslobodzuje ju až jeden bager, pekne to brzdia. ![605cd0da93ddc](serve/attachment&path=605cd0da93ddc) Tak už je jasné, že to nebola náhoda. Pozrite si ako manévrovala loď pod odkotvení a vstupu do prieplavu :D ![605cd171c1a01](serve/attachment&path=605cd171c1a01) ![605cd171c8002](serve/attachment&path=605cd171c8002) Tipujem, že to možno ešte predĺžia tým, že ju začnú na mieste vykladať.

https://www.teraz.sk/zahranicie/izraelsku-nakladnu-lod-v-arabskom-mo/537604-clanok.html


Izraelskú nákladnú loď v Arabskom mori údajne zasiahla iránska raketa


Jeruzalem 25. marca (TASR) - Nákladnú loď, ktorej majiteľom je izraelská spoločnosť so sídlom v Haife, zasiahla vo štvrtok počas plavby v Arabskom mori raketa vypálená Iránom. Na svojom webe o tom vo štvrtok informovala izraelská televízia Kešet 12.


Agentúre Reuters, ktorá o tom tiež informovala, sa nateraz nepodarilo získať potvrdenie, že v Arabskom mori došlo k takémuto incidentu, ani vyjadrenie zainteresovanej izraelskej spoločnosti. Reuters dodal, že izraelské ministerstvo zahraničných vecí celú záležitosť preveruje.


Podľa izraelskej televízie sa loď patriaca izraelskej spoločnosti plavila z Tanzánie do Indie. Pri zásahu raketou bola poškodená, ale schopná pokračovať v plavbe.


Náhoda to nebude.


https://www.teraz.sk/zahranicie/izraelsku-nakladnu-lod-v-arabskom-mo/537604-clanok.html Izraelskú nákladnú loď v Arabskom mori údajne zasiahla iránska raketa --------------------------------------------------------------------- Jeruzalem 25. marca (TASR) - Nákladnú loď, ktorej majiteľom je izraelská spoločnosť so sídlom v Haife, zasiahla vo štvrtok počas plavby v Arabskom mori raketa vypálená Iránom. Na svojom webe o tom vo štvrtok informovala izraelská televízia Kešet 12. Agentúre Reuters, ktorá o tom tiež informovala, sa nateraz nepodarilo získať potvrdenie, že v Arabskom mori došlo k takémuto incidentu, ani vyjadrenie zainteresovanej izraelskej spoločnosti. Reuters dodal, že izraelské ministerstvo zahraničných vecí celú záležitosť preveruje. Podľa izraelskej televízie sa loď patriaca izraelskej spoločnosti plavila z Tanzánie do Indie. Pri zásahu raketou bola poškodená, ale schopná pokračovať v plavbe. Náhoda to nebude.

Rozostavenie ruských a amerických námorných síl na Strednom východe. Južné krídlo amerického námorníctva (Indický oceán a Červené more) je odrezané od vstupu do Stredozemného mora (kvôli zaseknutému Evergreenu v Suezskom kanáli), a teda od operačného koridoru v Izraeli, Libanone a Sýrii. Ruské námorníctvo je sústredené v Stredozemnom a Čiernom mori s priamym prístupom k oblasti.


Rozostavenie ruských a amerických námorných síl na Strednom východe. Južné krídlo amerického námorníctva (Indický oceán a Červené more) je odrezané od vstupu do Stredozemného mora (kvôli zaseknutému Evergreenu v Suezskom kanáli), a teda od operačného koridoru v Izraeli, Libanone a Sýrii. Ruské námorníctvo je sústredené v Stredozemnom a Čiernom mori s priamym prístupom k oblasti.

@Kelo
Doplním ještě maličkost.
Německá armada ma zakotvené tři lodě v Lemesolském novém přístavu (dvě ale nejsou plavby schopné díky "Flinte Uschi" -Ursula von der Layen) a na základně v Mari (Evagelos Florakis) má řecké námořnictvo celkem pět lodí plavby schopných. A máme také jednu zmizelou ponorku zvanou "Černá díra", která podle všeho bude někde tady v oblasti.

@Kelo Doplním ještě maličkost. Německá armada ma zakotvené tři lodě v Lemesolském novém přístavu (dvě ale nejsou plavby schopné díky "Flinte Uschi" -Ursula von der Layen) a na základně v Mari (Evagelos Florakis) má řecké námořnictvo celkem pět lodí plavby schopných. A máme také jednu zmizelou ponorku zvanou "Černá díra", která podle všeho bude někde tady v oblasti.

Náhoda to nebude
Nevím proč, ale mám z toho pocit, že jde o "false flag operation". Stejně je asi třeba se dívat na vše, co se teď děje ve Středomoří, z větší výšky: 1.) manévry NATO v Černém moři, 2.) ztracená ruská ponorka a duhová dehonestace NATO, 3.) Lavrovova výzva Číně, aby Rusko s Čínou odstoupili od usd, 4.) zablokovaný Suez


[quote="pid:8986, uid:94"]Náhoda to nebude[/quote]Nevím proč, ale mám z toho pocit, že jde o "false flag operation". Stejně je asi třeba se dívat na vše, co se teď děje ve Středomoří, z větší výšky: 1.) manévry NATO v Černém moři, 2.) ztracená ruská ponorka a duhová dehonestace NATO, 3.) Lavrovova výzva Číně, aby Rusko s Čínou odstoupili od usd, 4.) zablokovaný Suez
Upravené 26. 3. 2021 o 06:23

No o tom asi nikdo z nás nepochybuje . Možná si to pár omezených čtenářů bude myslet,soudě podle téhle Pohádky ovčí babičky :
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/kapitan-lodi-ktera-zablokovala-suezsky-pruplav-si-kratil-cekani-slozitym-manevrovanim-40355152#dop_ab_variant=444101&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=nvkKR1GysBm-202103260807&dop_id=40355152&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Globalisté mě docela příjemně překvapili, jak elegantně jednou kocábkou zastavili eskalaci deep-state. směrem ke konfliktu v Černém moři . Vše nasvědčuje tomu, že šlo opět o tandem s Putinem .Získali oba - i Írán
Vzhledem k tomu, že US Navy uzavřely vrátka do Středomoří , Íránu narostly křídla . A jediný, kdo v Sýrii dělá dozor, jsou ruské VKS.
Dobře sehraná partie. A reálná demonstrace globálně vedené hybridní války. Hejbá se i trh s ropou.


No o tom asi nikdo z nás nepochybuje . Možná si to pár omezených čtenářů bude myslet,soudě podle téhle Pohádky ovčí babičky : https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/kapitan-lodi-ktera-zablokovala-suezsky-pruplav-si-kratil-cekani-slozitym-manevrovanim-40355152#dop_ab_variant=444101&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=nvkKR1GysBm-202103260807&dop_id=40355152&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Globalisté mě docela příjemně překvapili, jak elegantně jednou kocábkou zastavili eskalaci deep-state. směrem ke konfliktu v Černém moři . Vše nasvědčuje tomu, že šlo opět o tandem s Putinem .Získali oba - i Írán Vzhledem k tomu, že US Navy uzavřely vrátka do Středomoří , Íránu narostly křídla . A jediný, kdo v Sýrii dělá dozor, jsou ruské VKS. Dobře sehraná partie. A reálná demonstrace globálně vedené hybridní války. Hejbá se i trh s ropou.

Pozrite si ako manévrovala loď

Přiznám se, že jsem pro stromy neviděl les.
Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko?
Tento článek
Pohádky ovčí babičky

je dobrý mimo jiné ze 2 důvodů:
i. je tam video s procesem kreslení
ii. v diskusi je pár zajímavých příspěvků


“Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.”


“To je vůbec úžasná záležitost:
majitelé - Japonci
provozovatel - Tchajvan
pod vlajkou - Panamy
posádka - Indie”


“Ma to velkou podobnost s tim letadlem co sypalo covid na nebohé brňaky.”


[quote="pid:8960, uid:217"]Pozrite si ako manévrovala loď[/quote] Přiznám se, že jsem pro stromy neviděl les. Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko? Tento článek [quote="pid:9007, uid:57"]Pohádky ovčí babičky[/quote] je dobrý mimo jiné ze 2 důvodů: i. je tam video s procesem kreslení ii. v diskusi je pár zajímavých příspěvků “Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.” “To je vůbec úžasná záležitost: majitelé - Japonci provozovatel - Tchajvan pod vlajkou - Panamy posádka - Indie” “Ma to velkou podobnost s tim letadlem co sypalo covid na nebohé brňaky.”
Upravené 26. 3. 2021 o 09:51

Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko?

Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec


https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/582484-video-kapitan-uviaznutej-lode-plavidlom-nakreslil-obscenny-obrazec/


https://www.youtube.com/watch?v=t5IKbYcLgQA


[quote="pid:9011, uid:240"]Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko?[/quote] **Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec** https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/582484-video-kapitan-uviaznutej-lode-plavidlom-nakreslil-obscenny-obrazec/ https://www.youtube.com/watch?v=t5IKbYcLgQA
Upravené 26. 3. 2021 o 09:56

Mám pár poznámek k tématu:


1/ Podivná je ta fotografie rypadla - co je cílem toho rýpání a kam dává to obrovské množství narýpaného materiálu ? A pokud chtějí loď vyprostit, neměli by se jí snažit otočit na druhou stranu (zpět po směru plutí) než rýpají ? Jinými slovy - víc než práce na vyproštění to vypadá jako scéna připravená pro fotografování.


2/ Když synchronizujeme čas "manévrování" a vplutí do průplavu s průběhem větrné (a předpovídané) situace:
https://www.ventusky.com/?p=30.38;33.08;7&l=gust&t=20210322/0900
pak to vypadá, že loď na ten vítr vyloženě čekala.


3/ nedovedu si vůbec v tamějších podmínkách technicky představit možnost vykládání (odlehčení) lodě na místě.


Vojenský aspekt vzpomenuli jiní. Teď k ekonomickému: Všechny lodě budou k dosažení cíle muset obeplout Afriku. Což stojí jednak prostředky, ale především čas - to znamená nedostupnost zboží - není jednoduše přepravní kapacita (okamžitá potřeba mnohem většího počtu lodí k dosažení stejného výsledku) k udržení současného objemu obchodní výměny.


Mám pár poznámek k tématu: 1/ Podivná je ta fotografie rypadla - co je cílem toho rýpání a kam dává to obrovské množství narýpaného materiálu ? A pokud chtějí loď vyprostit, neměli by se jí snažit otočit na druhou stranu (zpět po směru plutí) než rýpají ? Jinými slovy - víc než práce na vyproštění to vypadá jako scéna připravená pro fotografování. 2/ Když synchronizujeme čas "manévrování" a vplutí do průplavu s průběhem větrné (a předpovídané) situace: https://www.ventusky.com/?p=30.38;33.08;7&l=gust&t=20210322/0900 pak to vypadá, že loď na ten vítr vyloženě čekala. 3/ nedovedu si vůbec v tamějších podmínkách technicky představit možnost vykládání (odlehčení) lodě na místě. Vojenský aspekt vzpomenuli jiní. Teď k ekonomickému: Všechny lodě budou k dosažení cíle muset obeplout Afriku. Což stojí jednak prostředky, ale především čas - to znamená nedostupnost zboží - není jednoduše přepravní kapacita (okamžitá potřeba mnohem většího počtu lodí k dosažení stejného výsledku) k udržení současného objemu obchodní výměny.

Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko?
To si Počtáři dopočítej. Past (oko) se klade do úzkých částí cestiček po kterých chodí zvěř, kterou chceš "zachytit". smile


[quote="pid:9011, uid:240"]Ale proč je tam ta smyčka/laso/pytlácké oko?[/quote]To si Počtáři dopočítej. Past (oko) se klade do úzkých částí cestiček po kterých chodí zvěř, kterou chceš "zachytit". :)

Vedi.Vini......

Upravené 26. 3. 2021 o 10:55

Vypadky v dodavkach pre priemysel hlasi nemecka tlac uz par mesiacov. Teraz to hodia na jednu lodku alebo bager? Ha ha...


Vypadky v dodavkach pre priemysel hlasi nemecka tlac uz par mesiacov. Teraz to hodia na jednu lodku alebo bager? Ha ha...

Moderátor

To rypadlo je nesmysl. Ponořená část pod hladinou je větší než celé rypadlo. Vezměte v úvahu výtlak lodi.
K těmto účelům se používají vzduchové pásy, které nadlehčí loď a tažné remorkery, které táhnou. Vykládat v těchto podminkách lze za pomoci lodního jeřábu, ale je otázka jestli se tam vejde druhá loď, která bude schopná přijmout nějaké množství kontejnerů, protože po třeba 10ti kusech by více času trvalo manevrování malých lodí na překládku. Překládat na kotvě není jednoduché, ale mají k dispozici dost místních lodivodů, kteří znají každou hroudu pod vodou v průplavu. Tak jen do práce.
Dnes je v okolí zatím celkem klidný vánek, žádný vichr jako včera.


To rypadlo je nesmysl. Ponořená část pod hladinou je větší než celé rypadlo. Vezměte v úvahu výtlak lodi. K těmto účelům se používají vzduchové pásy, které nadlehčí loď a tažné remorkery, které táhnou. Vykládat v těchto podminkách lze za pomoci lodního jeřábu, ale je otázka jestli se tam vejde druhá loď, která bude schopná přijmout nějaké množství kontejnerů, protože po třeba 10ti kusech by více času trvalo manevrování malých lodí na překládku. Překládat na kotvě není jednoduché, ale mají k dispozici dost místních lodivodů, kteří znají každou hroudu pod vodou v průplavu. Tak jen do práce. Dnes je v okolí zatím celkem klidný vánek, žádný vichr jako včera.
Upravené 26. 3. 2021 o 11:45

Financial Times:


Námořní společnosti z více zemí kontaktovaly americké námořnictvo ohledně potenciálně zvýšené hrozby pirátství přesměrovaným plavidlům poté, co kontejnerová loď narazila na mělčinu a zablokovala Suezský průplav.


Incident, který odborníci na záchranu naznačili, že jeho vyřešení může trvat týdny, přinutil průmysl uvažovat o ukotvení nákladu za miliardy dolarů na moři nebo podniknout zdlouhavé - a potenciálně riskantní - trasy po Africe.


Mluvčí páté flotily amerického námořnictva pro Financial Times řekl, že blokáda vyvolala během posledních dvou dnů řadu dotazů ze strany globálních přepravních společností ohledně námořní bezpečnosti v regionu, který má historii pirátství.


Asijské přepravní asociace obavy potvrdily. Zhao Qing-feng, vedoucí kanceláře Čínské asociace vlastníků lodí se sídlem v Šanghaji, uvedl, že potenciální přesměrování plavidel zahrnuje bezpečnostní aspekty.


"Afrika má riziko pirátství, zejména ve východní Africe," uvedl a dodal, že přepravci možná budou muset najmout další bezpečnostní důstojníky.


Financial Times: Námořní společnosti z více zemí kontaktovaly americké námořnictvo ohledně potenciálně zvýšené hrozby pirátství přesměrovaným plavidlům poté, co kontejnerová loď narazila na mělčinu a zablokovala Suezský průplav. Incident, který odborníci na záchranu naznačili, že jeho vyřešení může trvat týdny, přinutil průmysl uvažovat o ukotvení nákladu za miliardy dolarů na moři nebo podniknout zdlouhavé - a potenciálně riskantní - trasy po Africe. Mluvčí páté flotily amerického námořnictva pro Financial Times řekl, že blokáda vyvolala během posledních dvou dnů řadu dotazů ze strany globálních přepravních společností ohledně námořní bezpečnosti v regionu, který má historii pirátství. Asijské přepravní asociace obavy potvrdily. Zhao Qing-feng, vedoucí kanceláře Čínské asociace vlastníků lodí se sídlem v Šanghaji, uvedl, že potenciální přesměrování plavidel zahrnuje bezpečnostní aspekty. "Afrika má riziko pirátství, zejména ve východní Africe," uvedl a dodal, že přepravci možná budou muset najmout další bezpečnostní důstojníky.

nebo podniknout zdlouhavé - a potenciálně riskantní - trasy po Africe
Posádky si vezmou teplé spodní prádlo a fusekle, a hurá na cestu přes Severní ledový oceán smile .


[quote="pid:9023, uid:307"]nebo podniknout zdlouhavé - a potenciálně riskantní - trasy po Africe[/quote]Posádky si vezmou teplé spodní prádlo a fusekle, a hurá na cestu přes Severní ledový oceán :) .

Myslím, že uzavretie hlavnej obchodnej tepny do Európy, má za účel ešte viac doraziť zdochýnajúcu svetovú ekonomiku.
605dddd75a8c8


Myslím, že uzavretie hlavnej obchodnej tepny do Európy, má za účel ešte viac doraziť zdochýnajúcu svetovú ekonomiku. ![605dddd75a8c8](serve/attachment&path=605dddd75a8c8)

tiez mam ten pocit. Inak na margo tych fusakli, vcera som niekde, ale uz neviem kde citala, ze v Arktide sa zasekla nemecka vyskumna stanica, ktora tam uviazla viac ako rok a niekedy teraz ju oslobodili ruske lode. Cely ten cas prezili len vdaka ruskemu zasobovaniu a pomoci. Lod sa volala Poseidon a sama bola konstruovana ako ladobore, velmi jej to ale nepomohlo:-)


tiez mam ten pocit. Inak na margo tych fusakli, vcera som niekde, ale uz neviem kde citala, ze v Arktide sa zasekla nemecka vyskumna stanica, ktora tam uviazla viac ako rok a niekedy teraz ju oslobodili ruske lode. Cely ten cas prezili len vdaka ruskemu zasobovaniu a pomoci. Lod sa volala Poseidon a sama bola konstruovana ako ladobore, velmi jej to ale nepomohlo:-)

Globalisté mě docela příjemně překvapili, jak elegantně jednou kocábkou zastavili eskalaci deep-state.


Vyjdu na verejnosť o tej lodi ešte zaujímavé informácie, lebo tá loď patrí Evergreen Transport, a ten zas Evergreen Grup čo je zas de facto vlastnená CIA. smile


[quote="pid:9007, uid:57"]Globalisté mě docela příjemně překvapili, jak elegantně jednou kocábkou zastavili eskalaci deep-state.[/quote] Vyjdu na verejnosť o tej lodi ešte zaujímavé informácie, lebo tá loď patrí Evergreen Transport, a ten zas Evergreen Grup čo je zas de facto vlastnená CIA. :)

Moderátor

Vojenský aspekt vzpomenuli jiní. Teď k ekonomickému: Všechny lodě budou k dosažení cíle muset obeplout Afriku. Což stojí jednak prostředky, ale především čas - to znamená nedostupnost zboží - není jednoduše přepravní kapacita (okamžitá potřeba mnohem většího počtu lodí k dosažení stejného výsledku) k udržení současného objemu obchodní výměny.


Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?


[quote="pid:9016, uid:292"]Vojenský aspekt vzpomenuli jiní. Teď k ekonomickému: Všechny lodě budou k dosažení cíle muset obeplout Afriku. Což stojí jednak prostředky, ale především čas - to znamená nedostupnost zboží - není jednoduše přepravní kapacita (okamžitá potřeba mnohem většího počtu lodí k dosažení stejného výsledku) k udržení současného objemu obchodní výměny.[/quote] Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?

Moderátor

Celá "chyba" sa tu hrnie na vlastníka lode, kapitána...
Kto si ale pozrel hocijaký dokument o týchto veľkých prieplavoch, tak vie, že pred vstupom do prieplavu na loď nastupuje miestny lodivod, ktorý nad loďou preberá kontrolu i zodpovednosť počas je pôsobenia v prieplave.


Na takého lodivoda trénujete cca 3 roky len na trenažéri a potom ďalších niekoľko rokov len praxujete až sa z neho stane lodivod a oni dokonale poznajú miestne klimatické podmienky aj čo dokážu spraviť. Ten lodivod pravdepodobne veľmi dobre vedel, čo robí.


A o lodivodovi nikde ani zmienka.


Celá "chyba" sa tu hrnie na vlastníka lode, kapitána... Kto si ale pozrel hocijaký dokument o týchto veľkých prieplavoch, tak vie, že pred vstupom do prieplavu na loď nastupuje miestny lodivod, ktorý nad loďou preberá kontrolu i zodpovednosť počas je pôsobenia v prieplave. Na takého lodivoda trénujete cca 3 roky len na trenažéri a potom ďalších niekoľko rokov len praxujete až sa z neho stane lodivod a oni dokonale poznajú miestne klimatické podmienky aj čo dokážu spraviť. Ten lodivod pravdepodobne veľmi dobre vedel, čo robí. A o lodivodovi nikde ani zmienka.
Upravené 26. 3. 2021 o 15:52

A o lodivodovi nikde ani zmienka.

Byla zde
“Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.”

:-)


[quote="pid:9051, uid:217"]A o lodivodovi nikde ani zmienka.[/quote] Byla zde [quote="pid:9011, uid:240"]“Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.”[/quote] :-)

Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?


Čím déle nad tím přemýšlím, tím se mi celá věc jeví ne jako jen nějaká "pomoc". Už teď mluví o řádu týdnů, kdy bude loď vyproštěna - dá se to přeložit také do věty: "Nevíme, jak ji vůbec vyprostit, je příliš veliká". Je to v tom případě naprosto fatální zásah do současného systému, podmiňující systémovou změnu - vytvoření úplně nových vazeb. Nejde zdaleka jen o pouhé "pozdržení" kolotoče, je na něj navázáno (v reálném čase) tolik věcí, že je vůbec těžké si to jen představit. To zdaleka není jen 3000 (nebo kolik) kontejnerů na té jedné lodi. Tam všude okolo teď přibývají další a další se vším možným, které z mnoha důvodů ani nemohou změnit kurz a plout okolo Afriky (navíc 20 000km, měsíc plavby ?). Mají na to třeba jen palivo ? Ne ? A kde ho teď najednou koupí ? V Africe ? A nebude v tamějších (vhodných) přístavech teď poněkud těsno ? A mrazící kontejnery s potravinami, které mají na palubě mají ve svých zásobnících naftu na jak dlouho ? A když dojde, kdo bude jejich toxický vnitřek vyklízet a čistit tak, aby byly znovu vůbec použitelné ? A co ropa, LNG, pitná voda na jejich palubách, nebude někde chybět ? Atd, atd ...


Zkrátka myslím, že došlo k něčemu, s čím systém vůbec nepočítal a že to opět "zamíchá všechny karty na stole".
Komu to prospívá a komu zasazuje smrtící úder je zřejmé. Teď můžeme jen odhadovat, kdo a proč to připravil nebo, také možná, zmanipuloval "toho hloupějšího", aby spáchal sebevraždu vlastníma rukama.


[quote="pid:9047, uid:7"]Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?[/quote] Čím déle nad tím přemýšlím, tím se mi celá věc jeví ne jako jen nějaká "pomoc". Už teď mluví o řádu týdnů, kdy bude loď vyproštěna - dá se to přeložit také do věty: "Nevíme, jak ji vůbec vyprostit, je příliš veliká". Je to v tom případě naprosto fatální zásah do současného systému, podmiňující systémovou změnu - vytvoření úplně nových vazeb. Nejde zdaleka jen o pouhé "pozdržení" kolotoče, je na něj navázáno (v reálném čase) tolik věcí, že je vůbec těžké si to jen představit. To zdaleka není jen 3000 (nebo kolik) kontejnerů na té jedné lodi. Tam všude okolo teď přibývají další a další se vším možným, které z mnoha důvodů ani nemohou změnit kurz a plout okolo Afriky (navíc 20 000km, měsíc plavby ?). Mají na to třeba jen palivo ? Ne ? A kde ho teď najednou koupí ? V Africe ? A nebude v tamějších (vhodných) přístavech teď poněkud těsno ? A mrazící kontejnery s potravinami, které mají na palubě mají ve svých zásobnících naftu na jak dlouho ? A když dojde, kdo bude jejich toxický vnitřek vyklízet a čistit tak, aby byly znovu vůbec použitelné ? A co ropa, LNG, pitná voda na jejich palubách, nebude někde chybět ? Atd, atd ... Zkrátka myslím, že došlo k něčemu, s čím systém vůbec nepočítal a že to opět "zamíchá všechny karty na stole". Komu to prospívá a komu zasazuje smrtící úder je zřejmé. Teď můžeme jen odhadovat, kdo a proč to připravil nebo, také možná, zmanipuloval "toho hloupějšího", aby spáchal sebevraždu vlastníma rukama.

Totožný názor. Podle mě tandem Putin-GP a vybrali si optimální okamžik, kdy měl kulminovat tlak na ruskou 5.kolonu i přes 6. prioritu (Černé moře,Donbas).To není krátkodechá akce, to má rysy globální režie. Pamětníci ! naposledy se vážně řešila hrozba uzavření Suezu Egyptem ještě okolo 6-denní války na Srř.Východě někdy okolo r.1967.
Všimněte si, jak to s přehledem na opačném konci (1.priorita) jistí svými projevy Lavrov (Čína- odchod od dolaru, Afrika-návrat ke spolupráci Já pán,ty pán). Rusko na tom Suezském průseru jen profituje (hodnota Severní cesty prudce roste). Západ je naopak v totální zadeli.A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům. A všechno opět jistí ruské VKS.
Jak působivé.


Totožný názor. Podle mě tandem Putin-GP a vybrali si optimální okamžik, kdy měl kulminovat tlak na ruskou 5.kolonu i přes 6. prioritu (Černé moře,Donbas).To není krátkodechá akce, to má rysy globální režie. Pamětníci ! naposledy se vážně řešila hrozba uzavření Suezu Egyptem ještě okolo 6-denní války na Srř.Východě někdy okolo r.1967. Všimněte si, jak to s přehledem na opačném konci (1.priorita) jistí svými projevy Lavrov (Čína- odchod od dolaru, Afrika-návrat ke spolupráci Já pán,ty pán). Rusko na tom Suezském průseru jen profituje (hodnota Severní cesty prudce roste). Západ je naopak v totální zadeli.A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům. A všechno opět jistí ruské VKS. Jak působivé.

Tak jsem koukal na to video s tím jak kličkuje před vjetím do průplavu, je tam jasně i vidět, kdy přijede lodivod a dost dalších detailů.


Všimněte si jedné věci a ten den byl silný vítr okolo 50 km/hod. Jednak je vidět, že tam několik lodí zápasí s bočním větrem směr plavby neodpovídá postavení lodi. Podle videa je spíš s podivem, že tam nedošlo k nějakému brutálnímu střetu. Ono je něco jiného zastavovat auto s brzdami a něco jiného zastavovat loď, která má jen dopředu a dozadu.


Jenže od okamžiku kdy přebere řízení lodivod, je to jeho odpovědnost. Ten nebere placidlo z kotvy.


Tak jsem koukal na to video s tím jak kličkuje před vjetím do průplavu, je tam jasně i vidět, kdy přijede lodivod a dost dalších detailů. Všimněte si jedné věci a ten den byl silný vítr okolo 50 km/hod. Jednak je vidět, že tam několik lodí zápasí s bočním větrem směr plavby neodpovídá postavení lodi. Podle videa je spíš s podivem, že tam nedošlo k nějakému brutálnímu střetu. Ono je něco jiného zastavovat auto s brzdami a něco jiného zastavovat loď, která má jen dopředu a dozadu. Jenže od okamžiku kdy přebere řízení lodivod, je to jeho odpovědnost. Ten nebere placidlo z kotvy.

Byla zde

Myslel som média, moja chyba.


Ja som sa tiež zamýšľal nad tým čo to spôsobí v EU.
Západné krajiny EU paratizovali na lodnej doprave, všetko z Číny sa do strednej a východnej Európy dovážalo cez terminály v Nemecku a Holandsku (profitovali na vykládke a clách). A pri tom najefektívnejší (skrátenie trasy, rýchlosť pre stred, východ) terminál by bol v Slovinsku alebo Chorvátsku. Spomeňte si ako RegioJet robil minulý rok akciu vlakom z Prahy až k moru, tie vlaky boli plné! Toľko k železničnej sieti. Ale toto je minulosť, keďže svet sa mení.


Zaujímavé ale bude:


  1. medzi firmami sú zmluvné väzby s pokutami za nedodanie tovaru a produktov do dohodnutého termínu. Toto ešte viac naštrbí väzby.
  2. aj keby sa o týždeň alebo dva uvolnia Suez, tak tam vzniká veľká zápcha ktorá sa nezrovná ani za niekoľko mesiacov. Už pred incidentom tak museli kotviť lode s časenkami.
  3. V EU na to najviac doplatí Holandsko, Nemecko a VB.

[quote="pid:9052, uid:240"]Byla zde[/quote] Myslel som média, moja chyba. Ja som sa tiež zamýšľal nad tým čo to spôsobí v EU. Západné krajiny EU paratizovali na lodnej doprave, všetko z Číny sa do strednej a východnej Európy dovážalo cez terminály v Nemecku a Holandsku (profitovali na vykládke a clách). A pri tom najefektívnejší (skrátenie trasy, rýchlosť pre stred, východ) terminál by bol v Slovinsku alebo Chorvátsku. Spomeňte si ako RegioJet robil minulý rok akciu vlakom z Prahy až k moru, tie vlaky boli plné! Toľko k železničnej sieti. Ale toto je minulosť, keďže svet sa mení. Zaujímavé ale bude: 1. medzi firmami sú zmluvné väzby s pokutami za nedodanie tovaru a produktov do dohodnutého termínu. Toto ešte viac naštrbí väzby. 2. aj keby sa o týždeň alebo dva uvolnia Suez, tak tam vzniká veľká zápcha ktorá sa nezrovná ani za niekoľko mesiacov. Už pred incidentom tak museli kotviť lode s časenkami. 3. V EU na to najviac doplatí Holandsko, Nemecko a VB.

Rusko na tom Suezském průseru jen profituje

Kontrola Suezskeho kanalu a Rudeho more ruskou zakladnou v Sudanu ....


[quote="pid:9060, uid:57"]Rusko na tom Suezském průseru jen profituje[/quote] Kontrola Suezskeho kanalu a Rudeho more ruskou zakladnou v Sudanu ....

A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům
A co když ten útok na izraelskou loď jsou takové malé Glivice. Moorovi boys jsou zklamaní ze selhání NATO, a tak vytahují žolíka v podobě Izraele. Na Izrael je vojensky celkem spolehnutí - zvláště když se bude jednat o Irán. Cílem přece je zažehnout kdekoliv válku. Blízký východ je celkem ideální.


[quote="pid:9060, uid:57"]A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům[/quote]A co když ten útok na izraelskou loď jsou takové malé Glivice. Moorovi boys jsou zklamaní ze selhání NATO, a tak vytahují žolíka v podobě Izraele. Na Izrael je vojensky celkem spolehnutí - zvláště když se bude jednat o Irán. Cílem přece je zažehnout kdekoliv válku. Blízký východ je celkem ideální.

Havárie v Suezském průplavu může Gazpromu nahrát
Gazprom uvedl termíny dokončení výstavby plynovodu Nord Stream 2
https://cz.sputniknews.com/byznys/2021032613381872-gazprom-uvedl-terminy-dokonceni-vystavby-plynovodu-nord-stream-2/


Havárie v Suezském průplavu může Gazpromu nahrát Gazprom uvedl termíny dokončení výstavby plynovodu Nord Stream 2 https://cz.sputniknews.com/byznys/2021032613381872-gazprom-uvedl-terminy-dokonceni-vystavby-plynovodu-nord-stream-2/

Rusko po nehode v Sueze upozorňuje na Severnú morskú cestu

Námorný incident v Suezskom prieplave by mal byť podľa Ruska viesť k hľadaniu nových možností a využívaniu alternatívnych dopravných trás, predovšetkým Severnej morskej cesty. Pre agentúru Interfax to v piatok uviedol Nikolaj Korčunov, poverenec ruskej vlády pre medzinárodnú spoluprácu v Arktíde.


Podľa Korčunova bude atraktivita severomorskej trasy krátkodobo aj dlhodobo stúpať, pretože "k tomu neexistuje žiadna alternatíva".


Ruský prezident Vladimir Putin urobil z arktického regiónu Ruska strategickú prioritu a nariadil investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastných surovín. S týmto tlakom úzko súvisí rozvoj Severnej morskej cesty, pričom Moskva vyhradila veľké sumy peňazí pre flotilu ľadoborcov a tankerov podobnej triedy.


Rusko zvýšilo úsilie na propagáciu svojej arktickej trasy práve po utorkovej nehode v Suezskom prieplave. Loď Ever Given, plaviaca sa pod panamskou vlajkou z Číny do Rotterdamu s 20.000 kontajnermi na palube, sa počas plavby prieplavom v piesočnej búrke odchýlila od svojho kurzu a narazila na plytčinu. Zablokovala tak prieplav, ktorý spája Stredozemné more s Červeným a zabezpečuje viac ako 10 percent svetového námorného obchodu, a to pre plavbu v oboch smeroch.


Výsledkom je, že v "zápche" tam uviazlo viac ako 100 lodí. Plavba cez prieplav pozastavená bola následne pozastavená 25. marca, keď odborníci dospeli k záveru, že je nemožné odstrániť plavidlo z plytčiny v priebehu niekoľkých dní. Avizovali pritom, že pôjde o prácu na niekoľko týždňov.


Množstvo lodí smerujúcich k prieplavu následne začalo meniť smer, aby sa dostali z Indického oceánu do Európy oboplávaním Afriky. Agentúra Bloomberg odhadla, že priemerný supertanker bude tento manéver stáť ďalších 300.000 dolárov len na dodatočné palivo.
https://www.teraz.sk/zahranicie/rusko-po-nehode-v-sueze-upozornuje-na-s/537879-clanok.html


**Rusko po nehode v Sueze upozorňuje na Severnú morskú cestu ** Námorný incident v Suezskom prieplave by mal byť podľa Ruska viesť k hľadaniu nových možností a využívaniu alternatívnych dopravných trás, predovšetkým Severnej morskej cesty. Pre agentúru Interfax to v piatok uviedol Nikolaj Korčunov, poverenec ruskej vlády pre medzinárodnú spoluprácu v Arktíde. Podľa Korčunova bude atraktivita severomorskej trasy krátkodobo aj dlhodobo stúpať, pretože "k tomu neexistuje žiadna alternatíva". Ruský prezident Vladimir Putin urobil z arktického regiónu Ruska strategickú prioritu a nariadil investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastných surovín. S týmto tlakom úzko súvisí rozvoj Severnej morskej cesty, pričom Moskva vyhradila veľké sumy peňazí pre flotilu ľadoborcov a tankerov podobnej triedy. Rusko zvýšilo úsilie na propagáciu svojej arktickej trasy práve po utorkovej nehode v Suezskom prieplave. Loď Ever Given, plaviaca sa pod panamskou vlajkou z Číny do Rotterdamu s 20.000 kontajnermi na palube, sa počas plavby prieplavom v piesočnej búrke odchýlila od svojho kurzu a narazila na plytčinu. Zablokovala tak prieplav, ktorý spája Stredozemné more s Červeným a zabezpečuje viac ako 10 percent svetového námorného obchodu, a to pre plavbu v oboch smeroch. Výsledkom je, že v "zápche" tam uviazlo viac ako 100 lodí. Plavba cez prieplav pozastavená bola následne pozastavená 25. marca, keď odborníci dospeli k záveru, že je nemožné odstrániť plavidlo z plytčiny v priebehu niekoľkých dní. Avizovali pritom, že pôjde o prácu na niekoľko týždňov. Množstvo lodí smerujúcich k prieplavu následne začalo meniť smer, aby sa dostali z Indického oceánu do Európy oboplávaním Afriky. Agentúra Bloomberg odhadla, že priemerný supertanker bude tento manéver stáť ďalších 300.000 dolárov len na dodatočné palivo. https://www.teraz.sk/zahranicie/rusko-po-nehode-v-sueze-upozornuje-na-s/537879-clanok.html

Zaujímavé ale bude:

Akce “loď Ever Given” je jako mávnutí motýlími křídly.


[quote="pid:9062, uid:217"]Zaujímavé ale bude:[/quote] Akce “loď Ever Given” je jako mávnutí motýlími křídly.

Tak nějak mi připadá, že to se zmiňovanými události souvisí. Každopádně se jedná o další hřebík do rakve Malobritánie, nejspíš i Evropy: "Honda se zbavuje svého jediného britského závodu", říkají na novinkách . V továrně ve Swindonu se s největší pravděpodobností už nikdy nebudou vyrábět auta.


Tak nějak mi připadá, že to se zmiňovanými události souvisí. Každopádně se jedná o další hřebík do rakve Malobritánie, nejspíš i Evropy: "Honda se zbavuje svého jediného britského závodu", říkají na [novinkách](https://www.novinky.cz/auto/clanek/honda-se-zbavuje-sveho-jedineho-britskeho-zavodu-40355282) . V továrně ve Swindonu se s největší pravděpodobností už nikdy nebudou vyrábět auta.
Upravené 27. 3. 2021 o 11:00

Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec


Před zablokováním Suezského průplavu plavidlo Ever Given nakreslilo penis
Provozovatel lodi to označil za „čistou náhodu“, informoval Spiegel.
https://cz.sputniknews.com/svet/2021032613382241-pred-zablokovanim-suezskeho-pruplavu-plavidlo-ever-given-nakreslilo-penis/


[quote="pid:9012, uid:48"]Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec[/quote] Před zablokováním Suezského průplavu plavidlo Ever Given nakreslilo penis Provozovatel lodi to označil za „čistou náhodu“, informoval Spiegel. https://cz.sputniknews.com/svet/2021032613382241-pred-zablokovanim-suezskeho-pruplavu-plavidlo-ever-given-nakreslilo-penis/

nakreslilo penis


To aby si všetci všimli. A zvierací typ psychiky zareagoval.


[quote="pid:9147, uid:68"]nakreslilo penis[/quote] To aby si všetci všimli. A zvierací typ psychiky zareagoval.

Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd € a týždenná strata poisťovní ďalších 10 miliárd €. Pritom ročný výnos Egypta za prevádzku kanála činí 13.2 miliárd dolárov.


Ďalšia etapia plandémie, pozastavenie výroby automobiliek dovážajúcich lacné komponenty z Číny je na obzore. To isté plastová výroba, kde sa vozí veľké množstvo granulátov. Ekonomická smrť Európy za rohom.


A to napriek faktu, že v roku 2015 bol Suezský kanál rozšírený, a to celkom dvojnásobne tak, aby na ňom mohla prebiehať doprava v dvoch smeroch. Stačilo nájsť šikovného lodivoda a ani toto nepomohlo.


V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:


http://casopisargument.cz/?p=18862


Ľahký manéver z "leboCovid" na "leboSuez" a k tomu ešte s odkazom na bažinu.


Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd € a týždenná strata poisťovní ďalších 10 miliárd €. Pritom ročný výnos Egypta za prevádzku kanála činí 13.2 miliárd dolárov. Ďalšia etapia plandémie, pozastavenie výroby automobiliek dovážajúcich lacné komponenty z Číny je na obzore. To isté plastová výroba, kde sa vozí veľké množstvo granulátov. Ekonomická smrť Európy za rohom. A to napriek faktu, že v roku 2015 bol Suezský kanál rozšírený, a to celkom dvojnásobne tak, aby na ňom mohla prebiehať doprava v dvoch smeroch. Stačilo nájsť šikovného lodivoda a ani toto nepomohlo. V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt: http://casopisargument.cz/?p=18862 Ľahký manéver z "leboCovid" na "leboSuez" a k tomu ešte s odkazom na bažinu.
Upravené 27. 3. 2021 o 17:38

Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd €

Safra, to mi přijde přece jenom trochu moc, ale je to jenom pocit...
Hlavně mi to přijde v nepoměru s tím (mám pocit, že malým) egyptským výnosem...


V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:

Zajímavý článek.
Ještě zajímavější je
“Tento článek z roku 2018 publikujeme v souvislosti s dnešním zablokováním Suezského kanálu. Zjistíte tak další kontext.”


[quote="pid:9175, uid:77"]Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd €[/quote] Safra, to mi přijde přece jenom trochu moc, ale je to jenom pocit... Hlavně mi to přijde v nepoměru s tím (mám pocit, že malým) egyptským výnosem... [quote="pid:9175, uid:77"]V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:[/quote] Zajímavý článek. Ještě zajímavější je “Tento článek z roku 2018 publikujeme v souvislosti s dnešním zablokováním Suezského kanálu. Zjistíte tak další kontext.”

Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?


Přepravci už žádají Rusko o tranzit


Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko. Novináři o tom řekl viceprezident divize linky a logistiky společnosti German Maslov.
„Již vidíme žádosti zákazníků, kteří dříve přepravovali pouze Suezským průplavem, a nyní hledají alternativní přepravu zboží z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko,“ uvedl Maslov a dodal, že Fesco na této trase pracuje .
Podle Maslova lze dopravu organizovat jak přes ruské pozemní hraniční přechody, tak pomocí multimodálního režimu: z Japonska, Jižní Koreje a dalších zemí asijsko-pacifického regionu po moři. Překládka dále probíhá v přístavu Vladivostok a náklad je odeslán do Evropy po železnici.
"Samotné Fesco vypravuje 30–35 kontejnerových vlaků týdně. Infrastruktura ruských železnic se navzdory tvrdé práci vyrovnává s rostoucí nákladní dopravou," uvedl Maslov.
https://ria.ru/20210326/tranzit-1603055711.html


То ли ещё будет... smile


[quote="pid:9047, uid:7"]Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?[/quote] Přepravci už žádají Rusko o tranzit Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko. Novináři o tom řekl viceprezident divize linky a logistiky společnosti German Maslov. „Již vidíme žádosti zákazníků, kteří dříve přepravovali pouze Suezským průplavem, a nyní hledají alternativní přepravu zboží z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko,“ uvedl Maslov a dodal, že Fesco na této trase pracuje . Podle Maslova lze dopravu organizovat jak přes ruské pozemní hraniční přechody, tak pomocí multimodálního režimu: z Japonska, Jižní Koreje a dalších zemí asijsko-pacifického regionu po moři. Překládka dále probíhá v přístavu Vladivostok a náklad je odeslán do Evropy po železnici. "Samotné Fesco vypravuje 30–35 kontejnerových vlaků týdně. Infrastruktura ruských železnic se navzdory tvrdé práci vyrovnává s rostoucí nákladní dopravou," uvedl Maslov. https://ria.ru/20210326/tranzit-1603055711.html То ли ещё будет... :)

A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé. Kamión na čínskej diaľnici s neprehliadnuteľným názvom Evergreen sa vzpriečil cez celú vozovku a zablokoval prejazd vozidiel.


Kto blokuje Čínu v obchode už druhý krát?


605f9029a2d2a


Alebo odkaz bažine, že cez Čínu neprejdú?


A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé. Kamión na čínskej diaľnici s neprehliadnuteľným názvom Evergreen sa vzpriečil cez celú vozovku a zablokoval prejazd vozidiel. Kto blokuje Čínu v obchode už druhý krát? ![605f9029a2d2a](serve/attachment&path=605f9029a2d2a) Alebo odkaz bažine, že cez Čínu neprejdú?
Upravené 27. 3. 2021 o 21:06

A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé.

Pripadá mi to na prácu neokonov ako aj tá loď. Po Kovide je v pláne úpadok hospodárstva, kríza a hlad z výpadkov zásobovania.


Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko.


Rusko zase bude zachraňovať svet ale podľa svojich nôt, bez dolára.


[quote="pid:9207, uid:77"]A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé.[/quote] Pripadá mi to na prácu neokonov ako aj tá loď. Po Kovide je v pláne úpadok hospodárstva, kríza a hlad z výpadkov zásobovania. [quote="pid:9202, uid:158"]Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko.[/quote] Rusko zase bude zachraňovať svet ale podľa svojich nôt, bez dolára.
Upravené 27. 3. 2021 o 21:18

A že nejde o žiadnu náhodu
a velcí kluci asi dovařili boršč....
605fa429bb1bf
..a tak zbývá jen Конь
https://www.youtube.com/watch?v=jdicrwwcjGk


[quote="pid:9207, uid:77"]A že nejde o žiadnu náhodu[/quote] a velcí kluci asi dovařili boršč.... ![605fa429bb1bf](serve/attachment&path=605fa429bb1bf) ..a tak zbývá jen Конь https://www.youtube.com/watch?v=jdicrwwcjGk

Vedi.Vini......

Handelsblatt: Blokovanie Suezského prieplavu hrozí Nemecku s prázdnymi regálmi v obchodoch
Blokovanie Suezského prieplavu by mohlo byť katastrofou pre nemeckých maloobchodníkov ako Aldi a Lidl, píše Handelsblatt. Podľa odborníkov sa do polovice apríla môžu v mnohých nemeckých obchodoch objaviť prázdne regále. Nebude trpieť iba maloobchod: kríza Suezského prieplavu zasiahne nemecký automobilový priemysel, ako aj chemický a farmaceutický priemysel.


https://russian.rt.com/inotv/2021-03-28/Handelsblatt-blokirovka-Sueckogo-kanala-grozit


v Suezskom prieplave sa podarilo presunúť uzemnenú kontajnerovú loď


Remorkérom sa podarilo presunúť nákladnú loď Ever Given, ktorá narazila na plytčinu cez kanál Suezského prieplavu. Oznámil to v sobotu zdroj TASS vo vedení kanálu.
V súčasnosti sa uskutočňujú pokusy o jeho stiahnutie z pobrežia, ktoré sa pridalo do správy kanála
„Uviaznutý v piesku sa predok lode začal pohybovať," povedal. „Teraz sa robia pokusy o jeho úplné presunutie z pobrežia."
Kontajnerová loď Ever Given, ktorú vlastní japonská spoločnosť Shohei Kisen a ktorá sa plaví pod panamskou vlajkou, 23. marca za silného vetra a pieskových búrok zablokovala južnú časť Suezského prieplavu na jednu vzdialenosť v silnom vetre a piesočných búrkach, zmenila kurz a naklonila svoj luk a kormu na opačných brehoch kanálu. Počiatočné pokusy o vytiahnutie plavidla s výtlakom 220-tisíc ton a dĺžkou 400 m pomocou remorkérov boli neúspešné. Použil sa bager, pomocou ktorého sa spod luku kontajnerovej lode vyťažilo asi 20-tisíc ton piesku. Posun sa obnovil v sobotu na poludnie.


Na odblokovaní sa podieľali zamestnanci holandskej spoločnosti SMIT, ktorá sa špecializuje na námorné záchranné operácie a je súčasťou koncernu Boskalis. Okrem toho je do nej zapojená aj japonská spoločnosť Nippon Salvage.


Zdroj zároveň poznamenal, že „posun kontajnerovej lode neznamená, že je už nad vodou, je to iba prvý krok, úplný začiatok procesu“.


Podľa zdroja príliv, ktorý sa začal, pomáha opätovne splavovať nákladnú loď Ever Given v Suezskom prieplave a zvyšuje šance na jej skorý návrat na plavebnú dráhu. „Veľmi opatrne sa kontajnerová loď začala pohybovať na sever a existujú pozitívne signály, že sa čoskoro bude môcť dostať do prielivu pri prílive,“ uviedol.


https://tass.ru/proisshestviya/11011611


**Handelsblatt: Blokovanie Suezského prieplavu hrozí Nemecku s prázdnymi regálmi v obchodoch** Blokovanie Suezského prieplavu by mohlo byť katastrofou pre nemeckých maloobchodníkov ako Aldi a Lidl, píše Handelsblatt. Podľa odborníkov sa do polovice apríla môžu v mnohých nemeckých obchodoch objaviť prázdne regále. Nebude trpieť iba maloobchod: kríza Suezského prieplavu zasiahne nemecký automobilový priemysel, ako aj chemický a farmaceutický priemysel. https://russian.rt.com/inotv/2021-03-28/Handelsblatt-blokirovka-Sueckogo-kanala-grozit **v Suezskom prieplave sa podarilo presunúť uzemnenú kontajnerovú loď** Remorkérom sa podarilo presunúť nákladnú loď Ever Given, ktorá narazila na plytčinu cez kanál Suezského prieplavu. Oznámil to v sobotu zdroj TASS vo vedení kanálu. V súčasnosti sa uskutočňujú pokusy o jeho stiahnutie z pobrežia, ktoré sa pridalo do správy kanála „Uviaznutý v piesku sa predok lode začal pohybovať," povedal. „Teraz sa robia pokusy o jeho úplné presunutie z pobrežia." Kontajnerová loď Ever Given, ktorú vlastní japonská spoločnosť Shohei Kisen a ktorá sa plaví pod panamskou vlajkou, 23. marca za silného vetra a pieskových búrok zablokovala južnú časť Suezského prieplavu na jednu vzdialenosť v silnom vetre a piesočných búrkach, zmenila kurz a naklonila svoj luk a kormu na opačných brehoch kanálu. Počiatočné pokusy o vytiahnutie plavidla s výtlakom 220-tisíc ton a dĺžkou 400 m pomocou remorkérov boli neúspešné. Použil sa bager, pomocou ktorého sa spod luku kontajnerovej lode vyťažilo asi 20-tisíc ton piesku. Posun sa obnovil v sobotu na poludnie. Na odblokovaní sa podieľali zamestnanci holandskej spoločnosti SMIT, ktorá sa špecializuje na námorné záchranné operácie a je súčasťou koncernu Boskalis. Okrem toho je do nej zapojená aj japonská spoločnosť Nippon Salvage. Zdroj zároveň poznamenal, že „posun kontajnerovej lode neznamená, že je už nad vodou, je to iba prvý krok, úplný začiatok procesu“. Podľa zdroja príliv, ktorý sa začal, pomáha opätovne splavovať nákladnú loď Ever Given v Suezskom prieplave a zvyšuje šance na jej skorý návrat na plavebnú dráhu. „Veľmi opatrne sa kontajnerová loď začala pohybovať na sever a existujú pozitívne signály, že sa čoskoro bude môcť dostať do prielivu pri prílive,“ uviedol. https://tass.ru/proisshestviya/11011611
Upravené 28. 3. 2021 o 03:31

Na hlavných správach píšu o ľudskej chybe a poruche zariadenia.


Zdroj je AP/TASR.


Vyzerá to že GP napráva akciu CIA.


A zároveň podporuje rusko s tým že jedna firma požiadala rusko o prevoz tovaru cez jeho územie.


Boj pokračuje.


Na hlavných správach píšu o ľudskej chybe a poruche zariadenia. Zdroj je AP/TASR. Vyzerá to že GP napráva akciu CIA. A zároveň podporuje rusko s tým že jedna firma požiadala rusko o prevoz tovaru cez jeho územie. Boj pokračuje.

Veľmi opatrne sa kontajnerová loď začala pohybovať na sever

Severni cesta?


[quote="pid:9225, uid:12"]Veľmi opatrne sa kontajnerová loď začala pohybovať na sever[/quote] Severni cesta?

Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.Mně ten Suez připadá podobně jako Stalingrad v britském plánu 2.světové. příliš mnoho indícií (nechci je tady vyjmenovávat) , že jde o silný tandem Putina a globalistů se společnými i individuálními cíly a bonusy. Stačí si vyhodnotit stranu "Putin + GP včetně Íránu a Číny" a proti ní stojící PaX Americana a účet Má dáti-Dal je zřejmý. Takhle masivní úder proti deep-statetu nebyl velice dlouho realizován.


Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.Mně ten Suez připadá podobně jako Stalingrad v britském plánu 2.světové. příliš mnoho indícií (nechci je tady vyjmenovávat) , že jde o silný tandem Putina a globalistů se společnými i individuálními cíly a bonusy. Stačí si vyhodnotit stranu "Putin + GP včetně Íránu a Číny" a proti ní stojící PaX Americana a účet Má dáti-Dal je zřejmý. Takhle masivní úder proti deep-statetu nebyl velice dlouho realizován.

Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.


Stejný názor.



Japonská společnost Shoei Kisen, která vlastní kontejnerovou loď, která zablokovala Suezský průplav, se za incident a problémy, které způsobila jiným lodím, omluvila.
https://www.forbes.ru/newsroom/biznes/424545-vladelec-perekryvshego-sueckiy-kanal-sudna-prines-publichnye-izvineniya


[quote="pid:9234, uid:57"]Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.[/quote] Stejný názor. https://politikus.ru/uploads/posts/2021-03/1616893448_123.jpeg Japonská společnost Shoei Kisen, která vlastní kontejnerovou loď, která zablokovala Suezský průplav, se za incident a problémy, které způsobila jiným lodím, omluvila. https://www.forbes.ru/newsroom/biznes/424545-vladelec-perekryvshego-sueckiy-kanal-sudna-prines-publichnye-izvineniya

Pokud se jedná o Japonskou loď, pak bych asi více uvažoval nad akcí neo-cons. Připustíme-li, že Japonsko stejně jako Německo jsou okupované USA. Neumím si moc představit, že by to byla akce Putina a spol. Přeci jen vztahy s Japonskem nejsou nejlepší, nicméně nepopírám potenciál využít tuto situaci ve prospěch Ruska. Aneb chytračily... Zase mi k Rusku nesedí ten "penis" to není jejich styl. Ale, stejně kdo to odskáče je Evropa a její podniky. Takže válka je v plném proudu.


Pokud se jedná o Japonskou loď, pak bych asi více uvažoval nad akcí neo-cons. Připustíme-li, že Japonsko stejně jako Německo jsou okupované USA. Neumím si moc představit, že by to byla akce Putina a spol. Přeci jen vztahy s Japonskem nejsou nejlepší, nicméně nepopírám potenciál využít tuto situaci ve prospěch Ruska. Aneb chytračily... Zase mi k Rusku nesedí ten "penis" to není jejich styl. Ale, stejně kdo to odskáče je Evropa a její podniky. Takže válka je v plném proudu.

Nejde o to hodnotit, kdo vyrobil flintu, která vystřelila anebo raketu, která vybouchla. Dokonce
ani hledat toho kdo ji držel v ruce anebo zmáčkl knoflík odpalu. Důležitý je ten, který dal povel, aniž promluvil.


Nejde o to hodnotit, kdo vyrobil flintu, která vystřelila anebo raketu, která vybouchla. Dokonce ani hledat toho kdo ji držel v ruce anebo zmáčkl knoflík odpalu. Důležitý je ten, který dal povel, aniž promluvil.

Neumím si moc představit, že by to byla akce Putina a spol.


Akce Putina to rozhodně nebyla. I když v konečném důsledku prospěje Rusku a Číně.


Pokud se jedná o Japonskou loď, pak bych asi více uvažoval nad akcí neo-cons. Připustíme-li, že Japonsko stejně jako Německo jsou okupované USA.


Žádný stát není JEN pod vlivem neocons nebo GP. Tech vlivů je víc - neocons, GP, národní elity... viz. 6 priorit řízení.


V Japonsku též existují elity, chápající, jak nadvláda USA poškodila jejích zemi.


[quote="pid:9239, uid:149"]Neumím si moc představit, že by to byla akce Putina a spol.[/quote] Akce Putina to rozhodně nebyla. I když v konečném důsledku prospěje Rusku a Číně. [quote="pid:9239, uid:149"]Pokud se jedná o Japonskou loď, pak bych asi více uvažoval nad akcí neo-cons. Připustíme-li, že Japonsko stejně jako Německo jsou okupované USA.[/quote] Žádný stát není JEN pod vlivem neocons nebo GP. Tech vlivů je víc - neocons, GP, národní elity... viz. 6 priorit řízení. V Japonsku též existují elity, chápající, jak nadvláda USA poškodila jejích zemi.

Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.Mně ten Suez připadá podobně jako Stalingrad v britském plánu 2.světové.


Ja si myslím, že GP nahovoril močiar na túto hlúposť t.j. zas zneužil ich krátkozrakosť a neadekvátne chápanie riadenia pretože podľa toho čo som počul, tak Evergreen loď patrí Evergreen Transport, a tá zas do Evergreen Group, ktorá je zas filiálkou CIA (bola nimi založená a istý čas to aj vlastnili). Takže áno aj nie, bol to močiar, ale mozog za tým je GP...


[quote="pid:9234, uid:57"]Nevidím to jako akci deep-state, je to příliš sofistikované a globálně propojené.Mně ten Suez připadá podobně jako Stalingrad v britském plánu 2.světové.[/quote] Ja si myslím, že GP nahovoril močiar na túto hlúposť t.j. zas zneužil ich krátkozrakosť a neadekvátne chápanie riadenia pretože podľa toho čo som počul, tak Evergreen loď patrí Evergreen Transport, a tá zas do Evergreen Group, ktorá je zas filiálkou CIA (bola nimi založená a istý čas to aj vlastnili). Takže áno aj nie, bol to močiar, ale mozog za tým je GP...

Moderátor

Upravené 28. 3. 2021 o 12:41

Ja si myslím, že GP nahovoril močiar na túto hlúposť


To by mě zajímalo, jaké argumenty k tomu použil.


Uvědom si také, že mimo jiné, v Černém moři je pod dohledem ruských neviditelných ponorek uzavřená flotila NATO.


[quote="pid:9248, uid:7"]Ja si myslím, že GP nahovoril močiar na túto hlúposť[/quote] To by mě zajímalo, jaké argumenty k tomu použil. Uvědom si také, že mimo jiné, v Černém moři je pod dohledem ruských neviditelných ponorek uzavřená flotila NATO.

To by mě zajímalo, jaké argumenty (GP) k tomu použil.

Slovo “nahovoril” jsem pochopil obrazně, nikoliv jako konkrétní rozhovor.
Tzn. použil ty samé “argumenty”, kterými dosáhl, že us státní elita dříve byla jeho nástrojem a jak např. dosáhl, že jako kandidát Demokratů na prezidenta USA prošel právě Bidet...


[quote="pid:9251, uid:158"]To by mě zajímalo, jaké argumenty (GP) k tomu použil.[/quote] Slovo “nahovoril” jsem pochopil obrazně, nikoliv jako konkrétní rozhovor. Tzn. použil ty samé “argumenty”, kterými dosáhl, že us státní elita dříve byla jeho nástrojem a jak např. dosáhl, že jako kandidát Demokratů na prezidenta USA prošel právě Bidet...

statna elita usa je struktura a v nej beztrukturne funguje GP, cize aj cez nich GP realizuje svoju politiku, vobec to nemusi byt akcia statnej elity len preto, ze boli vyuzite jej mechanizmy


statna elita usa je struktura a v nej beztrukturne funguje GP, cize aj cez nich GP realizuje svoju politiku, vobec to nemusi byt akcia statnej elity len preto, ze boli vyuzite jej mechanizmy

Přesně tohle konstatuji výše. Jsou akce, která svojí promyšleností přímo vylučují neadekvátní intelekt řízení, ale adekvátní intelekt provedení.


Přesně tohle konstatuji výše. Jsou akce, která svojí promyšleností přímo vylučují neadekvátní intelekt řízení, ale adekvátní intelekt provedení.

https://ria.ru/20210328/gruzovik-1603190998.html


MOSKVA 28. marca - RIA Novosti. V Číne spôsobil nákladný automobil značky Evergreen preťaženie na ceste a kvôli uzemnenej kontajnerovej lodi tej istej spoločnosti vyvolal veľa diskusií na webe.
Fotografie, ktoré sa objavili na sociálnych sieťach, ukazujú, ako vznikla obrovská zápcha v dôsledku toho, že nákladné auto blokovalo cestu.
Okrem nápisov na palube majú spoločné nákladné vozidlo a loď aj to, že obaja odbočili z kurzu doprava a zastavili v 45-stupňovom uhle.


6060892323ece
6060892361659


FT: Čína zvyšuje nákladnú železničnú dopravu cez Rusko


https://ria.ru/20210328/gruz-1603188484.html
MOSKVA 28. marca - RIA Novosti. Rýchle zotavenie Číny po pandémii spolu s nedostatkom kontajnerov a zvýšením dodacej lehoty po mori zvýšilo atraktivitu železničnej prepravy tovaru do Európy cez Áziu a Rusko pre Nebeskú ríšu, píše Financial Times .
Noviny upozorňujú, že čínski výrobcovia sa tak snažia vyhnúť oneskoreniu pri dodávke tovaru do EÚ. Za prvé dva mesiace roku 2021 odišlo z Číny do Európy 2 000 nákladných vlakov, čo je dvakrát toľko ako v rovnakom období minulého roka.
Ako vysvetlila Nina Fang, odborná predajkyňa spoločnosti zaoberajúcej sa simulátormi, produkty sa zvyčajne prepravujú po mori, ale zvýšenie nákladov na prepravu týmto spôsobom si vynútilo hľadanie alternatív. Okrem toho sa hlavní zákazníci v Európe, napríklad Nemecko a Francúzsko , podľa špecialistu sťažovali na nízku efektívnosť vodnej prepravy a pripustili možnosť zmeny možnosti prepravy tovaru.


https://ria.ru/20210328/gruzovik-1603190998.html MOSKVA 28. marca - RIA Novosti. V Číne spôsobil nákladný automobil značky Evergreen preťaženie na ceste a kvôli uzemnenej kontajnerovej lodi tej istej spoločnosti vyvolal veľa diskusií na webe. Fotografie, ktoré sa objavili na sociálnych sieťach, ukazujú, ako vznikla obrovská zápcha v dôsledku toho, že nákladné auto blokovalo cestu. Okrem nápisov na palube majú spoločné nákladné vozidlo a loď aj to, že obaja odbočili z kurzu doprava a zastavili v 45-stupňovom uhle. ![6060892323ece](serve/attachment&path=6060892323ece) ![6060892361659](serve/attachment&path=6060892361659) FT: Čína zvyšuje nákladnú železničnú dopravu cez Rusko -------------------------------------------------- https://ria.ru/20210328/gruz-1603188484.html MOSKVA 28. marca - RIA Novosti. Rýchle zotavenie Číny po pandémii spolu s nedostatkom kontajnerov a zvýšením dodacej lehoty po mori zvýšilo atraktivitu železničnej prepravy tovaru do Európy cez Áziu a Rusko pre Nebeskú ríšu, píše Financial Times . Noviny upozorňujú, že čínski výrobcovia sa tak snažia vyhnúť oneskoreniu pri dodávke tovaru do EÚ. Za prvé dva mesiace roku 2021 odišlo z Číny do Európy 2 000 nákladných vlakov, čo je dvakrát toľko ako v rovnakom období minulého roka. Ako vysvetlila Nina Fang, odborná predajkyňa spoločnosti zaoberajúcej sa simulátormi, produkty sa zvyčajne prepravujú po mori, ale zvýšenie nákladov na prepravu týmto spôsobom si vynútilo hľadanie alternatív. Okrem toho sa hlavní zákazníci v Európe, napríklad Nemecko a Francúzsko , podľa špecialistu sťažovali na nízku efektívnosť vodnej prepravy a pripustili možnosť zmeny možnosti prepravy tovaru.

Ešte by sa dalo s loďou EVERGREN uvažovať o ďalšom význame. Vždy zelená, to je veľmi obľúbené heslo súčasných eú biroktatov. Ich mokré sny o zelených projektoch. To čo propagujú ako zelené projekty nemá nič spoločné so skutočnosťou. Tá loď môže byť aj oznámením končia pseudo zelené projekty.


Ešte by sa dalo s loďou EVERGREN uvažovať o ďalšom význame. Vždy zelená, to je veľmi obľúbené heslo súčasných eú biroktatov. Ich mokré sny o zelených projektoch. To čo propagujú ako zelené projekty nemá nič spoločné so skutočnosťou. Tá loď môže byť aj oznámením končia pseudo zelené projekty.

Noviny upozorňujú, že čínski výrobcovia sa tak snažia vyhnúť oneskoreniu pri dodávke tovaru do EÚ.

Tieto incidenty vykonané hlupákmi boli pokusom o akciu aj o matričné programovanie, ktorého výsledok bude krach lodných spoločností morských veľmocí a presun prepravy na pevninu, zároveň nechcená prihrávka Rusku na odpálenie dolára a tým aj vojny na Ukrajine. Zatiaľ.


[quote="pid:9262, uid:94"]Noviny upozorňujú, že čínski výrobcovia sa tak snažia vyhnúť oneskoreniu pri dodávke tovaru do EÚ.[/quote] Tieto incidenty vykonané hlupákmi boli pokusom o akciu aj o matričné programovanie, ktorého výsledok bude krach lodných spoločností morských veľmocí a presun prepravy na pevninu, zároveň nechcená prihrávka Rusku na odpálenie dolára a tým aj vojny na Ukrajine. Zatiaľ.
Upravené 28. 3. 2021 o 17:34
12
19.82k
145
46
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept