Politika v SR
Reset pokračuje.

Nápadne podobné okolnosti, svedčiace o zmenách ekonomiky v rámci programu Covid. Projekt nastupuje do ďalšej fázy, s hlbším dopadom na nielen slovenskú ekonomiku:


Stellantis v Trnave opäť zastavuje výrobu. Automobilka dopláca na chýbajúce dielce.
https://fontech.startitup.sk/spravy/stellantis-v-trnave-opat-zastavuje-vyrobu-automobilka-doplaca-na-chybajuce-dielce/


Bratislavský VW výrazne predlžuje odstávku výroby. Pre SUV modely nemá komponenty.
https://fontech.startitup.sk/spravy/bratislavsky-vw-vyrazne-predlzuje-odstavku-vyroby-pre-suv-modely-nema-komponenty/


https://fontech.startitup.sk/spravy/problemy-s-dodavkami-cipov-pre-automobilky-bude-trvat-este-niekolko-mesiacov-tvrdi-volkswagen/


https://fontech.startitup.sk/spravy/celosvetova-polovodicova-kriza-moze-trvat-omnoho-dlhsie-pocitime-ju-zrejme-aj-v-buducom-roku/


Nápadne podobné okolnosti, svedčiace o zmenách ekonomiky v rámci programu Covid. Projekt nastupuje do ďalšej fázy, s hlbším dopadom na nielen slovenskú ekonomiku: Stellantis v Trnave opäť zastavuje výrobu. Automobilka dopláca na chýbajúce dielce. https://fontech.startitup.sk/spravy/stellantis-v-trnave-opat-zastavuje-vyrobu-automobilka-doplaca-na-chybajuce-dielce/ Bratislavský VW výrazne predlžuje odstávku výroby. Pre SUV modely nemá komponenty. https://fontech.startitup.sk/spravy/bratislavsky-vw-vyrazne-predlzuje-odstavku-vyroby-pre-suv-modely-nema-komponenty/ https://fontech.startitup.sk/spravy/problemy-s-dodavkami-cipov-pre-automobilky-bude-trvat-este-niekolko-mesiacov-tvrdi-volkswagen/ https://fontech.startitup.sk/spravy/celosvetova-polovodicova-kriza-moze-trvat-omnoho-dlhsie-pocitime-ju-zrejme-aj-v-buducom-roku/
Upravené 7. 5. 2021 o 00:16

To je celosvětový problém, továrny stojí po celé planetě. Byl vytvořen nedostatek čipů, a nejen jich. Cílem je likvidace individuální dopravy a technologický krok zpět. Zbavování se spalovacích motorů a nahrazování elektromobily. Ty jsou ale jednak vysoce neekologické, ale hlavně drahé, kupovat si je bude málokdo, tolik továren nebude třeba. A nikde nebude dostatek energie k tomu, aby se zachovala byť jen část současné mobility.


Přitom i Pjakin velice oceňoval, když Mercedes postavil v Rusku motorárnu. Klasický motor je totiž technologická špička a jen málo zemí je umí vyvíjet a vyrábět na patřičné úrovni. Čína to nezvládla dodnes, tamní auta používají japonské motory či jejich klony, nebo evropské, ke kterým se dostali díky join venture podnikům.


Jedna věc je bezbřehý konzum, kdy si lidé neustále kupují nové a nové věci, třeba každý rok jiné auto či každých pár měsíců nový mobil.
Ale druhá je úroveň technologické vyspělosti, kdy si kopeme pod falešným pláštíkem ochrany přírody (ale ve skutečnosti jsou ta opatření pro přírodu ještě horší) hrob.


Doufám, že ruské vidle v tomto plánu budou dostatečně robustní. A opět by se opakovala historie: Rusko bude zachraňovat Západ, který si to absolutně nezaslouží - a smetanu se pokusí slíznout někdo jiný.
Je třeba, aby tentokrát každý věděl, kdo je a kdo byl kdo.


To je celosvětový problém, továrny stojí po celé planetě. Byl vytvořen nedostatek čipů, a nejen jich. Cílem je likvidace individuální dopravy a technologický krok zpět. Zbavování se spalovacích motorů a nahrazování elektromobily. Ty jsou ale jednak vysoce neekologické, ale hlavně drahé, kupovat si je bude málokdo, tolik továren nebude třeba. A nikde nebude dostatek energie k tomu, aby se zachovala byť jen část současné mobility. Přitom i Pjakin velice oceňoval, když Mercedes postavil v Rusku motorárnu. Klasický motor je totiž technologická špička a jen málo zemí je umí vyvíjet a vyrábět na patřičné úrovni. Čína to nezvládla dodnes, tamní auta používají japonské motory či jejich klony, nebo evropské, ke kterým se dostali díky join venture podnikům. Jedna věc je bezbřehý konzum, kdy si lidé neustále kupují nové a nové věci, třeba každý rok jiné auto či každých pár měsíců nový mobil. Ale druhá je úroveň technologické vyspělosti, kdy si kopeme pod falešným pláštíkem ochrany přírody (ale ve skutečnosti jsou ta opatření pro přírodu ještě horší) hrob. Doufám, že ruské vidle v tomto plánu budou dostatečně robustní. A opět by se opakovala historie: Rusko bude zachraňovat Západ, který si to absolutně nezaslouží - a smetanu se pokusí slíznout někdo jiný. Je třeba, aby tentokrát každý věděl, kdo je a kdo byl kdo.
Upravené 7. 5. 2021 o 00:03

Ty jsou ale jednak vysoce neekologické, ale hlavně drahé, kupovat si je bude málokdo, tolik továren nebude třeba.


Všetko svedčí o tom, že sa rátalo s väčším úbytkom obyvateľstva ako nastalo. Je preto otázne, čo ešte je vo vreci sociopatov schované. Je dnes viac ako jasné, že pre dominujúcu elektromobilitu neexistuje potrebná infraštruktúra ani dostatočne prepracované a vyladené procesy pre celú dobu životnosti takéhoto vehiklu. Aj v tejto sfére je čoraz viac viditeľná totálna strata riadenia a nastupujú polovičaté riešenia vynútené okamžitou situáciou bez zjavne premyslenej koncepcie.


[quote="pid:14834, uid:372"]Ty jsou ale jednak vysoce neekologické, ale hlavně drahé, kupovat si je bude málokdo, tolik továren nebude třeba.[/quote] Všetko svedčí o tom, že sa rátalo s väčším úbytkom obyvateľstva ako nastalo. Je preto otázne, čo ešte je vo vreci sociopatov schované. Je dnes viac ako jasné, že pre dominujúcu elektromobilitu neexistuje potrebná infraštruktúra ani dostatočne prepracované a vyladené procesy pre celú dobu životnosti takéhoto vehiklu. Aj v tejto sfére je čoraz viac viditeľná totálna strata riadenia a nastupujú polovičaté riešenia vynútené okamžitou situáciou bez zjavne premyslenej koncepcie.

Ono je to celé postavené na hlavu. Oficiálně mají nulové emise. Emise z elektáren, povětšinou uhelných, se nepočítají.
Humanistům nevadí ani dětská otrocká práce v lithiových a kobaltových dolech, kde pracují malé děti bez jakýchkoli ochranných prostředků. Jejich životnost není delší než životnost samotné baterie.
Čím dřív tohle skončí, tím lépe. Ale pravda - procesy jsou rozjety a nějakou setrvačnost mají. Určující bude, jestli se EU podaří prosadit normu Euro 7, která je tak přísná, že jakýkoli automobil se spalovacím motorem, včetně hybridů, ji nemá šanci splnit.
Osobně doufám, že EU bude v roce 2025 minulostí.


Ono je to celé postavené na hlavu. Oficiálně mají nulové emise. Emise z elektáren, povětšinou uhelných, se nepočítají. Humanistům nevadí ani dětská otrocká práce v lithiových a kobaltových dolech, kde pracují malé děti bez jakýchkoli ochranných prostředků. Jejich životnost není delší než životnost samotné baterie. Čím dřív tohle skončí, tím lépe. Ale pravda - procesy jsou rozjety a nějakou setrvačnost mají. Určující bude, jestli se EU podaří prosadit normu Euro 7, která je tak přísná, že jakýkoli automobil se spalovacím motorem, včetně hybridů, ji nemá šanci splnit. Osobně doufám, že EU bude v roce 2025 minulostí.
Upravené 7. 5. 2021 o 00:22

Doufám, že ruské vidle v tomto plánu budou dostatečně robustní.


Nie nutne Rusi, môže to aj HNR, a to tak, že prudko zmení podmienky.


[quote="pid:14834, uid:372"]Doufám, že ruské vidle v tomto plánu budou dostatečně robustní.[/quote] Nie nutne Rusi, môže to aj HNR, a to tak, že prudko zmení podmienky.

Moderátor

Ve fyzice tomu říkáme Interference vlnění. Dva procesy - původní Great reset a nový Greater Reset (Tma a Světlo) se potkávají a modifikují jako protějšky výslednou charakteristiku vlnění. Žádný proces už není "čistý", jak předpokládal
Schwabem zveřejněný plán. To, že do hry vstoupil proti-proces Greater Reset nejlépe demonstroval Putin, když byl požádán, aby promluvil na Davoském fóru. Tam dal GP jasně najevo, že Greater Reset je společný tandemový proti-proces GP a Putinova týmu. Opět vynucený tandem. Původně naplánovaný Great Reset (původní plán GP) měl zahájit imlementaci NWO, ale díky řady zpoždění ho převzali státní elity v domnění, že jim pomůže prodloužit jejich světový řád = PaX Americana (PaX Brittanica). Globalisté jsou vynuceni ho odpískat (podobně jako podproces migrace) jako menší zlo v boji s tím hlavním Zlem - deep state a
vládou starých atlantistů utržených z řetězu a chtějících si udržet hegemonii posledních 30 let.


Ve fyzice tomu říkáme Interference vlnění. Dva procesy - původní Great reset a nový Greater Reset (Tma a Světlo) se potkávají a modifikují jako protějšky výslednou charakteristiku vlnění. Žádný proces už není "čistý", jak předpokládal Schwabem zveřejněný plán. To, že do hry vstoupil proti-proces Greater Reset nejlépe demonstroval Putin, když byl požádán, aby promluvil na Davoském fóru. Tam dal GP jasně najevo, že Greater Reset je společný tandemový proti-proces GP a Putinova týmu. Opět vynucený tandem. Původně naplánovaný Great Reset (původní plán GP) měl zahájit imlementaci NWO, ale díky řady zpoždění ho převzali státní elity v domnění, že jim pomůže prodloužit jejich světový řád = PaX Americana (PaX Brittanica). Globalisté jsou vynuceni ho odpískat (podobně jako podproces migrace) jako menší zlo v boji s tím hlavním Zlem - deep state a vládou starých atlantistů utržených z řetězu a chtějících si udržet hegemonii posledních 30 let.

K tym autam by som rad dodal, ze uz dneska pozname technologie, ktore dokazu spravit motor beziaci milion KM a po repase dalsi milion. Tiez karoserie sa daju vyrabat aj na 20 rokov. To niekto dak debilne nastavil system, ze auto sa ti pokazi po par rokoch. Ze motor vydrzi len 250 tis km a zdochne. U autobusov je standarny najazd v milionoch km a motor to vydrzi. Staci pravidelna udrzba a ide sa dalej. To ciel kapitalizmu je furt nove a nove a nove + instalovat kurvitka do strojov. Ziadny prechod na elektro nie je potrebny, hlavne je treba pritlacit na vyrobcov aby predlzili zaruku na 10 rokov a bude po probleme. Ako dalsi priklad Zetor traktory z rokov 1960 - 1990. Este dneska ich mozeme vidiet ako behaju po dedinach. Ludia si ich sami repasuju opravuju udrziavaju ... to je kvalita! Nie ako tie peugeoty, fiaty a renaulty co po 5 rokoch uz umieraju. Tiez elity myslia asi zadkom alebo cim ... tak namiesto toho aby pritlacili na kvalitu, tak radsej rozsiria kovid aby vymrela stvrtina obyvatelstva? Co to je za logika? Ale ved mnozstvo obyvatelstva sa za par desatroci dostatne na to iste cislo a znova sa vratime k problemom nedostatku zdrojov? Asi chyba nie je v ludoch ne? Elity by sa uz mali pozriet na vlastny dvor aky tam maju bordel a nie len ukazovat na nas dvor, ze si dovolime octaviu 1.6 tdi, pricom oni musia mat na dvore medak za pol miliona eur. Tam je ten problem .... Ihned je za potreby zrusit automobilky ako lamborginy, buggaty atd .... to nema so zdravym rozumom nic spolocne. A ze nebudu mat elity (elitni futbalisti a ine systemove poloopice) kde davat svoj nakopeny kapital? Tak to potom znamena ze tolko kapitalu nepotrebuju! Striedmost vo vsetkom a zdroje budu pre kazdeho. To sa mi zda ze Kadafi ked sa dostal k moci, tak sa ho pytali preco si nekupi nove auto. A on im na to odpovedal "Ale ved to co mam mi sluzi tak naco nove?" Nedokazali neludia okolo neho pocohpit, ze moc neznamena bohatsvo a bezbrehe minanie penazi na hluposti co cloveku netreba.
Ako dalsia vec, preco nerobia auta modularne? Preco nestandardizuju uchytenia motorv v autach aby sa dali po case menit motory na ekologickejsie ? Tjs po 10 rokoch sa vyvinie nova technologia, tak pozberaju stare motory, roztavia ich, zrecykluju a z nich vytvoria nove, ekologickejsie. Alebo niekedy staci aj vymena riadiacej jednotky. Preco to vsetko nieje modularne? Nie - lebo kapitalizmus chce aby si kupil nove auto, nehladiac na to, ze 3/4 dielov stareho auta este by mohlo sluzit 10 rokov a viac. Toto treba obit o hlavu elitam niekde na pode OSN....
Este dodam, ze tovarne Opel (hovori sa opel - popel [taka kvalita ako popol]) sa buraju v nemecku, tjs zrejme sa ta znacka odpise. Te ranutly, fiaty atd tiez stoja za makove, tak ktovie ci aj tie neodpisu.


K tym autam by som rad dodal, ze uz dneska pozname technologie, ktore dokazu spravit motor beziaci milion KM a po repase dalsi milion. Tiez karoserie sa daju vyrabat aj na 20 rokov. To niekto dak debilne nastavil system, ze auto sa ti pokazi po par rokoch. Ze motor vydrzi len 250 tis km a zdochne. U autobusov je standarny najazd v milionoch km a motor to vydrzi. Staci pravidelna udrzba a ide sa dalej. To ciel kapitalizmu je furt nove a nove a nove + instalovat kurvitka do strojov. Ziadny prechod na elektro nie je potrebny, hlavne je treba pritlacit na vyrobcov aby predlzili zaruku na 10 rokov a bude po probleme. Ako dalsi priklad Zetor traktory z rokov 1960 - 1990. Este dneska ich mozeme vidiet ako behaju po dedinach. Ludia si ich sami repasuju opravuju udrziavaju ... to je kvalita! Nie ako tie peugeoty, fiaty a renaulty co po 5 rokoch uz umieraju. Tiez elity myslia asi zadkom alebo cim ... tak namiesto toho aby pritlacili na kvalitu, tak radsej rozsiria kovid aby vymrela stvrtina obyvatelstva? Co to je za logika? Ale ved mnozstvo obyvatelstva sa za par desatroci dostatne na to iste cislo a znova sa vratime k problemom nedostatku zdrojov? Asi chyba nie je v ludoch ne? Elity by sa uz mali pozriet na vlastny dvor aky tam maju bordel a nie len ukazovat na nas dvor, ze si dovolime octaviu 1.6 tdi, pricom oni musia mat na dvore medak za pol miliona eur. Tam je ten problem .... Ihned je za potreby zrusit automobilky ako lamborginy, buggaty atd .... to nema so zdravym rozumom nic spolocne. A ze nebudu mat elity (elitni futbalisti a ine systemove poloopice) kde davat svoj nakopeny kapital? Tak to potom znamena ze tolko kapitalu nepotrebuju! Striedmost vo vsetkom a zdroje budu pre kazdeho. To sa mi zda ze Kadafi ked sa dostal k moci, tak sa ho pytali preco si nekupi nove auto. A on im na to odpovedal "Ale ved to co mam mi sluzi tak naco nove?" Nedokazali neludia okolo neho pocohpit, ze moc neznamena bohatsvo a bezbrehe minanie penazi na hluposti co cloveku netreba. Ako dalsia vec, preco nerobia auta modularne? Preco nestandardizuju uchytenia motorv v autach aby sa dali po case menit motory na ekologickejsie ? Tjs po 10 rokoch sa vyvinie nova technologia, tak pozberaju stare motory, roztavia ich, zrecykluju a z nich vytvoria nove, ekologickejsie. Alebo niekedy staci aj vymena riadiacej jednotky. Preco to vsetko nieje modularne? Nie - lebo kapitalizmus chce aby si kupil nove auto, nehladiac na to, ze 3/4 dielov stareho auta este by mohlo sluzit 10 rokov a viac. Toto treba obit o hlavu elitam niekde na pode OSN.... Este dodam, ze tovarne Opel (hovori sa opel - popel [taka kvalita ako popol]) sa buraju v nemecku, tjs zrejme sa ta znacka odpise. Te ranutly, fiaty atd tiez stoja za makove, tak ktovie ci aj tie neodpisu.
Upravené 7. 5. 2021 o 08:10

K tym autam by som rad dodal


A jsme u kořene, všechno jde a vše je řešitelné ( potřebných technických nástrojů je dostatek ), když se chce, ale ono se nechce. Další možností je například efektivnější využívání vlakové dopravy, proč musí kamióny cestovat napříč celými kontinenty, když to jde naložit na ekologické vlaky - takových příkladů jsou mraky.


Jenže takový přístup vyžaduje kvalitní plánování (trh nic nevyřeší - kromě úkolu skrýt parazitismus) a k tomu budování odpovídající infrastruktury a to je mimo možnosti kapitalismu, stejně jako lety do vesmíru. To vyžaduje koordinaci úsilí větších kolektivů a toho západ není schopen se svým přehnaným důrazem na individualitu mimo potřebnou míru. Všichni se pouze ptají "co z toho budu mít já", pokud chybí duch národa a napojení na vznešenější úkoly než jen vlastní marnivost nelze větších úspěchu dosáhnout.


Takže klíčem v dnešní době je zbavit se parazitismu ( "a vše ostatní jsou jenom plky" ), je potřeba klíšťata po generace přisáté na tělech národů změnit na symbionty nebo odstavit od řízení. A toho lze dosáhnou pouze "čtením tlustých knih" (získáním a osvojením potřebných znalostí) ve statisticky vhodném množství. Můj osobní spekulativní odhad je 5% až 10% aby populace se vyznalo v řízení sociálních super systémech do nějaké míry a již bude návrat současného GP nemožný.


[quote="pid:14864, uid:106"]K tym autam by som rad dodal[/quote] A jsme u kořene, všechno jde a vše je řešitelné ( potřebných technických nástrojů je dostatek ), když se chce, ale ono se nechce. Další možností je například efektivnější využívání vlakové dopravy, proč musí kamióny cestovat napříč celými kontinenty, když to jde naložit na ekologické vlaky - takových příkladů jsou mraky. Jenže takový přístup vyžaduje kvalitní plánování (trh nic nevyřeší - kromě úkolu skrýt parazitismus) a k tomu budování odpovídající infrastruktury a to je mimo možnosti kapitalismu, stejně jako lety do vesmíru. To vyžaduje koordinaci úsilí větších kolektivů a toho západ není schopen se svým přehnaným důrazem na individualitu mimo potřebnou míru. Všichni se pouze ptají "co z toho budu mít já", pokud chybí duch národa a napojení na vznešenější úkoly než jen vlastní marnivost nelze větších úspěchu dosáhnout. Takže klíčem v dnešní době je zbavit se parazitismu ( "a vše ostatní jsou jenom plky" ), je potřeba klíšťata po generace přisáté na tělech národů změnit na symbionty nebo odstavit od řízení. A toho lze dosáhnou pouze "čtením tlustých knih" (získáním a osvojením potřebných znalostí) ve statisticky vhodném množství. Můj osobní spekulativní odhad je 5% až 10% aby populace se vyznalo v řízení sociálních super systémech do nějaké míry a již bude návrat současného GP nemožný.
Upravené 7. 5. 2021 o 16:24

To vyžaduje koordinaci úsilí větších kolektivů a toho západ není schopen se svým přehnaným důrazem na individualitu mimo potřebnou míru. Všichni se pouze ptají "co z toho budu mít já", pokud chybí duch národa a napojení na vznešenější úkoly než jen vlastní marnivost nelze větších úspěchu dosáhnout.


Presne tak. Ľudia sa musia naučiť primerane dávať, bez nutkavého pocitu, že čo z toho budú mať. Dávať nie len niečo finančné, či hmotné veci, ale dávať seba, svoj čas, svojich pár slov atď.


Ináč si sami doslova pýtajú parazitov na sebe (a národe) prisatých.


[quote="pid:14911, uid:426"]To vyžaduje koordinaci úsilí větších kolektivů a toho západ není schopen se svým přehnaným důrazem na individualitu mimo potřebnou míru. Všichni se pouze ptají "co z toho budu mít já", pokud chybí duch národa a napojení na vznešenější úkoly než jen vlastní marnivost nelze větších úspěchu dosáhnout.[/quote] Presne tak. Ľudia sa musia naučiť primerane dávať, bez nutkavého pocitu, že čo z toho budú mať. Dávať nie len niečo finančné, či hmotné veci, ale dávať seba, svoj čas, svojich pár slov atď. Ináč si sami doslova pýtajú parazitov na sebe (a národe) prisatých.

Presne tak. Ľudia sa musia naučiť primerane dávať, bez nutkavého pocitu, že čo z toho budú mať. Dávať nie len niečo finančné, či hmotné veci, ale dávať seba, svoj čas, svojich pár slov atď.



Tady bych byl velmi obezřetný. Tohle zavání parazitickým kolektivismem. Obvykle to končí tak, že ten kdo může dát, dát musí. A musí dát těm, kteří se označí za ty, kteří mají nárok dostat. A pokud jsem dosud vše správně pochopil, jde o to aby existoval win/win systém.
A pozor, lidi se nemění. Po staletí to byl stále stejný scénář, kdy někdo neschopný/všehoschopný nutil ty schopné povinně sdílet.


> Presne tak. Ľudia sa musia naučiť primerane dávať, bez nutkavého pocitu, že čo z toho budú mať. Dávať nie len niečo finančné, či hmotné veci, ale dávať seba, svoj čas, svojich pár slov atď. Tady bych byl velmi obezřetný. Tohle zavání parazitickým kolektivismem. Obvykle to končí tak, že ten kdo může dát, dát musí. A musí dát těm, kteří se označí za ty, kteří mají nárok dostat. A pokud jsem dosud vše správně pochopil, jde o to aby existoval win/win systém. A pozor, lidi se nemění. Po staletí to byl stále stejný scénář, kdy někdo neschopný/všehoschopný nutil ty schopné povinně sdílet.

Tohle zavání parazitickým kolektivismem.


Preto je tam slovo PRIMERANE. Kto nevie odhadnúť mieru, ten ide do jednej alebo druhej strany.


jde o to aby existoval win/win systém


To je obsiahnuté v slove PRIMERANE.


A slovo PRIMERANE súčastne obsahuje aj rozvoj medziľudských vzťahov.


[quote="pid:15007, uid:409"]Tohle zavání parazitickým kolektivismem.[/quote] Preto je tam slovo PRIMERANE. Kto nevie odhadnúť mieru, ten ide do jednej alebo druhej strany. [quote="pid:15007, uid:409"]jde o to aby existoval win/win systém[/quote] To je obsiahnuté v slove PRIMERANE. A slovo PRIMERANE súčastne obsahuje aj rozvoj medziľudských vzťahov.

No a kdo určí co je PRIMERANE? Kdo určí PRIMERANOSŤ požadavku?



A slovo PRIMERANE súčastne obsahuje aj rozvoj medziľudských vzťahov.



Nebylo by lepší zavést slovo ALADEEN? Já ve slově PRIMERANE nevidím "aj rozvoj medziľudských vzťahov."


No a kdo určí co je PRIMERANE? Kdo určí PRIMERANOSŤ požadavku? > A slovo PRIMERANE súčastne obsahuje aj rozvoj medziľudských vzťahov. Nebylo by lepší zavést slovo ALADEEN? Já ve slově PRIMERANE nevidím "aj rozvoj medziľudských vzťahov."

No a kdo určí co je PRIMERANE? Kdo určí PRIMERANOSŤ požadavku?


V najlepšej miere Boh cez vnuknutie a v optimálnej miere mravnosť a rozlíšenie človeka.


Nebylo by lepší zavést slovo ALADEEN? Já ve slově PRIMERANE nevidím "aj rozvoj medziľudských vzťahov."


Odpoveď je tá istá ako vyššie.


[quote="pid:15011, uid:409"]No a kdo určí co je PRIMERANE? Kdo určí PRIMERANOSŤ požadavku?[/quote] V najlepšej miere Boh cez vnuknutie a v optimálnej miere mravnosť a rozlíšenie človeka. [quote="pid:15011, uid:409"]Nebylo by lepší zavést slovo ALADEEN? Já ve slově PRIMERANE nevidím "aj rozvoj medziľudských vzťahov."[/quote] Odpoveď je tá istá ako vyššie.

Ok, kde můžu objednat "Ferkův výkladový slovník"? smile


Ok, kde můžu objednat "Ferkův výkladový slovník"? 8)

Tohle zavání parazitickým kolektivismem

To bude proto, že milionářský paraziti vždy vezmou nápad míněný proti nim a použijí jej proti nám. Viz trockisté.


[quote="pid:15007, uid:409"]Tohle zavání parazitickým kolektivismem[/quote] To bude proto, že milionářský paraziti vždy vezmou nápad míněný proti nim a použijí jej proti nám. Viz trockisté.

Ok, kde můžu objednat "Ferkův výkladový slovník"?


Tu je a dokonca zadarmo smile. Inac aj toto forum vzniklo na podnet "slovnika" uvedeneho na tejto stranke a dalej sa nim zaobera.
leva-net.webnode.cz/


[quote="pid:15014, uid:409"]Ok, kde můžu objednat "Ferkův výkladový slovník"?[/quote] Tu je a dokonca zadarmo :). Inac aj toto forum vzniklo na podnet "slovnika" uvedeneho na tejto stranke a dalej sa nim zaobera. leva-net.webnode.cz/
Upravené 8. 5. 2021 o 14:42

Tady bych byl velmi obezřetný. Tohle zavání parazitickým kolektivismem. Obvykle to končí tak, že ten kdo může dát, dát musí. A musí dát těm, kteří se označí za ty, kteří mají nárok dostat.

Sedliackym slovníkom: Najskôr zjeme tvoje a potom každý svoje.


To bude proto, že milionářský paraziti vždy vezmou nápad míněný proti nim a použijí jej proti nám. Viz trockisté.


[quote="pid:15007, uid:409"]Tady bych byl velmi obezřetný. Tohle zavání parazitickým kolektivismem. Obvykle to končí tak, že ten kdo může dát, dát musí. A musí dát těm, kteří se označí za ty, kteří mají nárok dostat.[/quote] Sedliackym slovníkom: Najskôr zjeme tvoje a potom každý svoje. [quote="pid:15015, uid:444"]To bude proto, že milionářský paraziti vždy vezmou nápad míněný proti nim a použijí jej proti nám. Viz trockisté.[/quote]

Nikto nepríde do raja na cudzom chrbte.

1.76k
16
10
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept