Je dost viditelny proces destrukcie kadecoho ... vacsinou toho zleho. GP s kadejakymi satanistami sa predbehuju, kto viac toho zdestruuje, znici. Avsak zivot nie je postaveny na destrukcii ale na vytvarani hodnot, duchovnych alebo materialnych. A ja tu nic take vytvorene nevidim. Jedine nove hodnoty ako laska, rodina a podobne prichadzaju z Ruska. Nebol by som proti, keby GP so satanistami upadli do amoku a navzajom sa znicili. Tjs velmi dobre nauceny ziak vrah zabije toho co ho ucil vrazidit - svojho uceitela, tiez vraha.
Tudy cesta nevede, musí přijít ta výše zmíněná láska. Dobrý příklad je pohádkový příběh Krabat (Čarodějův učeň), kdy nové elity (učni) se spojí s národem (dívka) a společně porazí čaroděje. Pokud žák zabije učitele, tak jedeme v kruhu a vrah se stane novým čarodějem. Mimochodem příběh je lidovým informačním odhalením na existenci GP, čaroděj má 11.učedníků.
V tom příběhu jsou učni sirotci a tak to je i v našem světě, kdy staré již úplně zdegenerované elity musí být nahrazený novými z lidu, to se děje cyklicky neustále (příběh to dobře odkrývá a i to jak se GP snaží tvořit vyděděnce a z nich ukovat elity, např.: židy, LGBT).
Naším cílem je, aby nové elity získali podporu národa (to je ta dívka v příběhu) a nové elity si osvojili poznání vlastním úsilím (i to je v příběhu naznačeno, kdy učni tajně studují, aby mohli čaroděje přemoci, aby měli dostatek znalostí).
Matrice byla příběhem spuštěna a probíhá.
Ještě trochu doplním a rozvinu. Ten příběh je hodně vypovídající. Elity jsou vyděděnci, jenom tak GP je může použít na zotročení národů. Tato informace nemusí být v bývalém socialistickém bloku zřejmá, protože začala sociálně spravedlivá společnost i s neduhy včetně parazitické falešné komunistické strany (ztratila svůj kredit ve chvíli, kdy se uzákonila vedoucí úloha strany v ústavě). Proč ne zřejmá? Odnaučili jsme se, že existují páni a otroci. Jeden profesor vypravoval příběh: ".. naši odborníci, jeli na západ a odskočili si do bufetu a dali si nějaké levné místní jídlo, stejně jak byli zvyklí u nás doma - jenže je pak nepustili zpátky k jednání a z vedení firmy zavolali, že si přejí jednat s někým jiným ...". Lidovost se na západě neodpouští, tam je to jasně dané, kdo má jaké místo, kdo je bohatý a tak. To je pak zobrazeno v příbězích a vůbec v celé kultuře (např. i v Harry Potterovi jsou špinaví mudlové - čili my obyčejný lid, nebo třeba "Návrat do budoucnosti" - kde šlo v jedné rovině o to kdo bude otrok a kdo bude pán - celá západní kultura je postavená na pán a otrok, stačí jenom trochu otevřít oči). To, že elity jsou vyděděnci lze odečíst i z toho, že jejich děti se nesmí přátelit s kde kým, pouze s jimi rovnými.
Než začneme nenávidět elity je si potřeba uvědomit, že jsou ve velmi nekomfortním postavení, přesně jako učni v příběhu (blahoslavení chudí duchem - z toho přímo čiší závist a nadřazenost vyděděnců - nebo dále neštěstí elit je vidět na tom boháči, co se chtěl narodit v příštím životě jako smrtelný virus - jak silná musela být jeho nenávist). Mají sice moc, ale nakonec je čeká souboj s GP, který nemohou vyhrát a vědí to a tak neustále žijí ve stresu pod diktátem čaroděje (někteří tlak nevydrží a stanou se z nich poddajní věrní psi - nebo jejich rozmazlené děti, které ani nedostanou šanci vzdorovat).
Učni v příběhu se snaží svůj osud zvrátit, snaží se obejít konkurenční prostředí na život a na smrt (které je elitám čarodějem - GP, díky koncepční nadřazenosti vnucené) a pomáhat si před závěrečným soubojem s čarodějem.
Jenže to nestačí informační náskok čaroděje je natolik veliký, že ani snaha osvojit si bez vědomí čaroděje znalosti navíc nepomáhá. Musí ke zlomení situace přijít další pomoc zhora (od Boha) a to je "láska" (láska národa dává elitě sílu, stejně co láska ženy muži), musí dojít k opravě a elity kopat za národ a přestat být vyděděnci a znovu splynout s národem. GP nemůže zničit národ, což je symbolicky vyjádřeno dívkou v příběhu, na kterou čaroděj nemůže, za prvé nemůže jít proti Bohu (zničit nevinného) a navíc za druhé nemůže si zničit objekt, na kterém parazituje.
Láska jednoho učně vyvolá řetězovou reakci i u ostatních učňů, kteří vidí naději na sblížení se s národem, k návratu z vyhnanství domů a začnou o to více spolupracovat ( s tím, že někteří učni se stále snaží využít situace a stále mají ambice stát se čarodějem novým GP ). No v příběhu nakonec je moc GP prolomena a dívka (národy) a učni (většina z nich a někteří padnou - dle verze příběhu) společně přemohou čaroděje.
Ještě perlička, kterou jsem zachytil asi (nejsem si 100% jistý) ve videích o Stalinském Rusku. A dostalo mě to do kolen, ve smyslu jací byli bolševici "molodci" (chlapíci):
Řešila se otázka jak vzdělat obyvatelstvo, elity to až do té doby řešili nějakými internáty a vzdělávacími centry (de facto kradením dětí od rodin, vytvářením sirotků, realizace matrice "Krabat" ). Bolševici, ale provedli naprosto geniální tah a vyhlásili:
"Děti jsou cennost rodiny!"
A proto bylo rozhodnuto, postavit školy i v té nejmenší vesnici. Tenhle přístup jim zajistil, vítězství v druhé světové a postupně i technologický náskok před západem. Bylo dostatek vzdělaných iniciativních lidí, z kterých mohli rychle vyrůst nové kádry. Po smrti Stalina, avšak došlo k obratu a zradě obyvatel a patenty byli blokovány a předávány na západ.
Skutečný odborník s dostatečným rozlišením co život potřebuje (nejenom úzká specializace ve smyslu "ví vše o ničem" ) může vyrůst pouze při kvalitním rodinném zázemí. A to je úplné a již nevratné vystoupení z matrice "Krabat" a "sirotci" - oddělené elity od rodiny, od národa již pak nemohou vznikat. K úplnému vítězství nad davo-elitární společností chyběl již jen "malý kousek", aby se v sovětském školství vyučovali základy KSB (nebo něco odkrývající konceptuální moc, co by umožnilo lidem se zorientovat), pak by již zrádné vedení nejvyššího sovětu nemohlo obyvatelstvo oklamat a prodat.
Nyní ještě pracuje matice "Krabat" v negativním smyslu, kdy kádrů ubývá a nové se nevychovávají (rozklad školství a školy na vesnicích se zavírají) a zase se to trochu vrací zpátky k tomu lepit řízení se "sirotků". Ovšem pokud se část obyvatelstva začne samo-vzdělávat (což již děláme), tak postupně může být školství se správným obsahem učiva vytvořeno a to bude definitivní konec davo-elitarismu (matrice Krabat již nebude moci vznikat).
Predchádzajúci koncept témy čaká
Ak budete pokračovať, predchádzajúci koncept sa zahodí