Včera vyšel na Politikus.ru krátký článek s vloženým videorozhovorem a přepisem časování témat.
https://politikus.ru/video/139865-prestupleniya-sistemy-obrazovaniya-v-rf.html
Zločiny vzdělávacího systému v Ruské Federaci
Požkození zdraví a psychiky začíná od školy. V daném (uvedeném) videoklipu můžete najít informace o zdravé alternativě nynějšího školního systému, o tom, jak uchránit dítě od školních, zdraví poškozujících událostí.
Systém vzdělávání musí být (na)směrován na:
1) mravní
2) tvůrčí
3) psychický
4) tělesný (fyzický) rozvoj dospívajících pokolení
Avšak současný systém vzdělá(vá)ní:
a) psychicky mrzačí děti
b) ubíjí v nich tvořivost (kreativitu)
c) snižuje (znehodnocuje, degraduje) systém jejich cílů (záměrů) a hodnot a
d) narušuje zdraví dětí.
Výzkumy (studie) sovětských lékařů a pedagogů-novátorů jsou dnes ministerstvem vzdělávání a ministerstvem osvěty likvidovány a ignorovány, navzdory zákonodárství RF a přímým zadáním (pověřením) prezidenta.
Vše to vypovídá (hovoří) o záměrné nezákonné (přestupné) činnosti těchto ministerstev a odborů (resortů), zaměřené proti národům Ruska.
V dané (uvedené) besedě profesora Akademie geopolitických záležitostí Aleksandra Jevgenijeviče Usanina a doktora medicínských věd, pedagoga-novátora Vladimíra Filipoviče Bazarného se podrobně hovoří o technologiích (technikách) genocidy obyvatel Ruska, uskutečňovaného skrze systém vzdělávání RF.
Časování (choronologie):
1:47 – Tajemství nejzdravějších škol Ruska
3:49 – Odmítl výplatu dva miliony dolarů za rok, aby se mohl zabývat ((po)starat se o) dětmi Ruska.
9:35 – Diverze proti zdraví dětí. „Naběhli jsme (zavedli jsme) na globální zájmy mocný sil".
15:50 – Zločin číslo 1 vzdělávacího systému. Kuličková pera (propisky) zvyšují nemocnost dětí o 37%.
20:50 – Čím je nutno začí(na)t učení se písmu (učit se psát)? Obrácení (přetvoření) organismu v symfonii skrze tělesně-osový (axiální) gravitační rytmus.
28:11 – 80% dětí má syndrom křeče (spasmický syndrom?) pod rouškou (vydávaný za) SDVH – syndrom deficitu vnímání a hyperaktivity. Sedavý (v sedě) způsob výuky je druhým zločinem systému vzdělávání.
35:50 – Feminizace chlapců a maskulinizace dívek skrze smíšené vzdělávání ve školách je třetím zločinem systému vzdělávání.
38:53 – Zavedení plochých (vodorovných) stolů místo školních lavic (s nakloněnou deskou) – ještě jeden zločin systému vzdělávání.
40:49 – Stát se invalidou kvůli školnímu stresu ve škole je reálné! Čtení se stopkami na rychlost je pátým zločinem systému vzdělávání.
42:56 – Zákaz tvůrčího přístupu k vyučování pro učitele je šestým zločinem systém vzdělávání.
48:48 – Odlišnost čečenského přístupu k výchově chlapců.
51:39 – „Člověk je předurčen žít v pohybu!“. Proč nelze sedět více, než půl hodiny? Jedna ze základních příčin srdečních chorob.
57:09 – „Přichází do školy se zářícíma očima, a odcházejí s hromadou patologických nemocí.
1:01:32 – „Okamžik (skutečné) Pravdy“: Co podnítilo Vladimíra Bazarného za(po)čít vědeckou a výzkumnou činnost (ohledně) školního systému? Původní severské národy mají desetinásobnou normu vidění (přehled).
1:04:18 – Další zločin systému vzdělávání: zrušení zdravotně-epidemiologických pravidel a norem.
1:06:58 – Na čem založit (postavit) žalobu o škodlivosti pro zdraví žáků?
1:11:25 – Plody (výsledky) metodik V.F.Bazarného.
P.S. 10. ledna 2022 odešel ze života velký ruský vědec, pedagog-novátor, doktormedicínských věd, uznávaný pracovník (vše)obecného vzdělávání RF, opravdový ruský Voják (Bojovník) – Vladimír Filipovič Bazarný. V tomto roce by se Vladimír Filipovič dožil 80-ti let.
Včera vyšel na Politikus.ru krátký článek s vloženým videorozhovorem a přepisem časování témat.
https://politikus.ru/video/139865-prestupleniya-sistemy-obrazovaniya-v-rf.html
Zločiny vzdělávacího systému v Ruské Federaci
---------------------------------------------
Požkození zdraví a psychiky začíná od školy. V daném (uvedeném) videoklipu můžete najít informace o zdravé alternativě nynějšího školního systému, o tom, jak uchránit dítě od školních, zdraví poškozujících událostí.
Systém vzdělávání musí být (na)směrován na:
1) mravní
2) tvůrčí
3) psychický
4) tělesný (fyzický) rozvoj dospívajících pokolení
Avšak současný systém vzdělá(vá)ní:
a) psychicky mrzačí děti
b) ubíjí v nich tvořivost (kreativitu)
c) snižuje (znehodnocuje, degraduje) systém jejich cílů (záměrů) a hodnot a
d) narušuje zdraví dětí.
Výzkumy (studie) sovětských lékařů a pedagogů-novátorů jsou dnes ministerstvem vzdělávání a ministerstvem osvěty likvidovány a ignorovány, navzdory zákonodárství RF a přímým zadáním (pověřením) prezidenta.
Vše to vypovídá (hovoří) o záměrné nezákonné (přestupné) činnosti těchto ministerstev a odborů (resortů), zaměřené proti národům Ruska.
V dané (uvedené) besedě profesora Akademie geopolitických záležitostí Aleksandra Jevgenijeviče Usanina a doktora medicínských věd, pedagoga-novátora Vladimíra Filipoviče Bazarného se podrobně hovoří o technologiích (technikách) genocidy obyvatel Ruska, uskutečňovaného skrze systém vzdělávání RF.
Časování (choronologie):
1:47 – Tajemství nejzdravějších škol Ruska
3:49 – Odmítl výplatu dva miliony dolarů za rok, aby se mohl zabývat ((po)starat se o) dětmi Ruska.
9:35 – Diverze proti zdraví dětí. „Naběhli jsme (zavedli jsme) na globální zájmy mocný sil".
15:50 – Zločin číslo 1 vzdělávacího systému. Kuličková pera (propisky) zvyšují nemocnost dětí o 37%.
20:50 – Čím je nutno začí(na)t učení se písmu (učit se psát)? Obrácení (přetvoření) organismu v symfonii skrze tělesně-osový (axiální) gravitační rytmus.
28:11 – 80% dětí má syndrom křeče (spasmický syndrom?) pod rouškou (vydávaný za) SDVH – syndrom deficitu vnímání a hyperaktivity. Sedavý (v sedě) způsob výuky je druhým zločinem systému vzdělávání.
35:50 – Feminizace chlapců a maskulinizace dívek skrze smíšené vzdělávání ve školách je třetím zločinem systému vzdělávání.
38:53 – Zavedení plochých (vodorovných) stolů místo školních lavic (s nakloněnou deskou) – ještě jeden zločin systému vzdělávání.
40:49 – Stát se invalidou kvůli školnímu stresu ve škole je reálné! Čtení se stopkami na rychlost je pátým zločinem systému vzdělávání.
42:56 – Zákaz tvůrčího přístupu k vyučování pro učitele je šestým zločinem systém vzdělávání.
48:48 – Odlišnost čečenského přístupu k výchově chlapců.
51:39 – „Člověk je předurčen žít v pohybu!“. Proč nelze sedět více, než půl hodiny? Jedna ze základních příčin srdečních chorob.
57:09 – „Přichází do školy se zářícíma očima, a odcházejí s hromadou patologických nemocí.
1:01:32 – „Okamžik (skutečné) Pravdy“: Co podnítilo Vladimíra Bazarného za(po)čít vědeckou a výzkumnou činnost (ohledně) školního systému? Původní severské národy mají desetinásobnou normu vidění (přehled).
1:04:18 – Další zločin systému vzdělávání: zrušení zdravotně-epidemiologických pravidel a norem.
1:06:58 – Na čem založit (postavit) žalobu o škodlivosti pro zdraví žáků?
1:11:25 – Plody (výsledky) metodik V.F.Bazarného.
**P.S.** _10. ledna 2022 odešel ze života velký ruský vědec, pedagog-novátor, doktormedicínských věd, uznávaný pracovník (vše)obecného vzdělávání RF, opravdový ruský Voják (Bojovník) – Vladimír Filipovič Bazarný. V tomto roce by se Vladimír Filipovič dožil 80-ti let._
Upravené 18. 1. 2022 o 14:58