To je Člověk!Nezlomili ho, i když jsou poslední dva roky na něm vidět. Je tam silné poselství. Jedna z nejdůležitějších zpráv, která tam pro mě zazněla je ohledně Matric. Vše to co o nás západ lživě tvrdí a co nám předhazuje, tak v principu jakékoliv zabývání se tím, diskutování obsahu, snažit se přesvědčovat že to tak není nabíjí tu samou matrici ktreou tímto proti nám směrují. Dělejme pozitivní věci a nenechme se od nich odradit. Vše co děláme jak říká pan Jefimov s láskou a dobrým úumyslem pro ostatní nás všechny posouvá k Člověku.
Děkuju za odkaz, dnes věru pomohl. Doporučuji všem
"Pochopil bych, kdyby si člověk zapálil a dostal za to 100 rublů, je potřeba živit děti atd...Ale trávit se a ještě za to platit, to je člověk rozumný?"
V.A. Jefimov: médiá v zajatí konceptu 90. rokov
https://politikus.ru/video/135515-va-efimov-smi-v-tiskah-koncepcii-90-h-godov.html
a tu ďalšie video na túto tému, tentoraz od Inda, ktorý sanskrit ovláda (ako svoj jazyk).
https://www.youtube.com/watch?v=ptDVaVlw9m4&t=7s
číslice:
sanskrt, slavic dle videa (asi srbsky a chorvatsky), česky
eka, jedan, jeden
dvi, dvi, dvě
tri, tri, tři
ctvr, cetri, čtyři
panci, pet, pět
sash, ses, šest
sapt, sedam, sedm
asht, osam, osm
nav, devet, devět
das, deset, deset
Ve video ukazuje na příkladech, že má sanskrt i shodnou gramatiku se slovanskými jazyky.
úvahy:
1) Už sleduji několikáté video z různých dob a kultur, kde na základě názvů ukazují falšování historie (např. slovanská jména generálů Alexandra Velikého, geografické názvy na Sibiři odpovídající indickým mýtům... atd.). Analyzuji, že v jazyce jde nejobtížněji zamaskovat skutečné dějiny a to i velmi staré. Z tohoto hlediska považuji babylonský mýtus o zmatení jazyků za pravdivý (to co je pravdivé z jazyka nemizí - takové mýty přetrvávají) - je to ozvěna toho, že existoval nějaký prapůvodní jazyk. Za mě to potvrzuje i to, že máme z hora daný genetický potenciál jazyk používat (jakýkoliv jazyk, ale původní jazyk bude pro mentální výkony nejefektivnější), ale musí být aktivován výchovou v raném věku.
2) eka-ghata (eka=jeden=jedinec, celá složenina je názvem části systému, který popisuje fungování pozornosti - jejího zaměření a udržení), z Indie totiž vykradl svoje učení Jung a zde je prapůvod slova "ego".
3) Napadá mě otázka, kdy a jak došlo k šestkové diverzi? Kdy místo desítkové soustavy se začali používat násobky šesti (12 - tucet, 60 - kopa), jaký řídící manévr to zařídil, protože jestli všechny starší jazyky přijali a mají velmi podobné názvy číslovek od jedné do deseti, tak co vedlo někoho k tomu ten systém rozbíjet a začít používat jiný. Vzhledem k deseti prstům na rukách a omezeným nosičům k zápisu informací (nebyla tužka a papír v každé domácnosti) se jeví používaní prstů k ukazování množství nejlepším a nejefektivnějším řešením.
Např. číslo 12 je praktické, protože má větší počet nesamozřejmých dělitelů, než 'prstové' číslo 10 a přitom je to číslo pořád blízké přirozené 10-ce. Počty nesamozřejmých dělitelů:
10 [2,5]
11 [nic]
12 [2,3,4,6] - tohle celkem vybočuje z řady
13 [nic]
14 [2,7]
15 [3,5]
16 [2,4,8]
17 [nic]
18 [2,3,6,9] - jenomže tohle číslo už je 'velké'/daleko od desítky
Takže to mohlo být praktické např. pro trhovce.
Pokud uvážíme, že v běžné řeči se častěji operuje s pojmy 'polovina', 'třetina', 'čtvrtina', než s pojmy 'polovina', 'třetina', 'šestina', 'devítina', máme druhý důvod, proč dostane 12-ka přednost před 18-kou.
Ještě pro zajímavost:
1 tucet =12 ks
1 mandel =15 ks
1 kopa =60 ks
1 veletucet=144 ks
1 velekopa=3600 ks
1 kopa=5 tuctů
1 kopa=4 mandele
1 veletucet=12 tuctů
1 velekopa=60 kop
Pak je to způsobeno používanými technologiemi (stejně jako dnes), tady mě napadají kalendáře a astronomie, kdy je výhodné dělit rok na 12.měsíců a cykly obecně na 12.dílů nebo 24.dílů. Takto se doba dobře rozděluje na části (ta uvedená dělitelnost číslicemi 2,3,4,6) a proto v matricích 12 považuji za cykl ( protože se dvanáctka při mentální práci s dobou mezi nějakými procesy často vyskytuje a tak egregory jsou dvanáctkou nabité a zrcadlí se v prostředí ). Dříve nějaké řecké kalendáře měli deset měsíců a bylo to takové kostrbaté (různými korekcemi, kdy jednou za dlouhý čas se měsíc vynechal).
Kvalitní diskuse (myslím celé forúm, když zde nacházím odpovědi na své otázky), naletěl jsem dříve na zmíňku o šestiprstých mimozemšťanech ( i když jsem ji bral s rezervou - že si zavedli systém podle počtu jejich prstů - přeci jenom mě to připadalo divné proč se počítalo v šestkových násobcích ) a nyní mi tohle technologické vysvětlení dává mnohem logičtější a přímější odpověď (Occamova břitva).
Nicméně dodnes v USA využívají v technice velmi často násobky šesti, což by mohl být podpůrný prostředek k separování křídel GP (rozděluj a panuj - my máme svou soustavu a vy svou), možná ale je vysvětlení prostější.
Pak je to způsobeno používanými technologiemi (stejně jako dnes), tady mě napadají kalendáře a astronomie, kdy je výhodné dělit rok na 12.měsíců a cykly obecně na 12.dílů nebo 24.dílů. Takto se doba dobře rozděluje na části (ta uvedená dělitelnost číslicemi 2,3,4,6) a proto v matricích 12 považuji cykl ( protože se dvanáctka při mentální práci s dobou mezi nějakými procesy často vyskytuje a tak egregory jsou dvanáctkou nabité a zrcadlí se v prostředí ).
Ještě poznámku k řeckým 10-ti měsícům a "našim" 12-ti měsícům - tedy ohledně počítání času.
Staroslované údajně měřili čas takto - viz zde http://krugolet-online.ru/
(aktuální čas modře, ručička se točí - čas plyne - naopak než "u nás" )
Mělo by to být založeno na přirozených cyklech.
např. 144 sekund/minuta - 144 minut/hodina - 16 hodin/den - 9 dnů/týden - 40 dnů/měsíc - 9 měsíců (těhotenství)/rok
Pak je zde ještě jedna varianta. Měsíců má být ve skutečnosti ne 12, ale 13. To vychází z existence 13. znamení zvěrokruhu: Hadonoš.
K tomu Hadonošovi se mi nedaří najít nějaký rozumný link, tak aspoň toto
http://internetweek.cz/znameni-zverokruhu/hadonos-13-znameni-a-presny-zverokruh-podle-nasa
https://cs.wikipedia.org/wiki/Souhv%C4%9Bzd%C3%AD_Hadono%C5%A1e
Co přesně tě zajímá?
Ono je to totiž obráceně. Jedno z nejstarších počítání (co známe) je ze Sumeru, který používal 60-tkovou soustavu.
Neví se přesně, proč tato soustava vznikla ... ale 60 má nejvíce dělitelů 1,2,3,4,5,6,10,12,15,20,30,60
Tj. dá se v této soustavě relativně dobře dělit (neznali desetinná čísla, tj. množství dělitelů v oboru přirozených čísel je velmi praktické)
Jejich matematika byla na skvělé úrovni ... časem objevili 0 a uměli ji používat.
To Řekové a Římané se 0 z náboženských důvodů báli, a proto třeba máme v kalendáři díru jeden rok (chybí rok 0).
Tam, kde se ani Řekové a Římané neobešli bez 0 (hodiny, úhly), tak raději použili sumerské číslování (aby nemuseli do svého číselného systému tu 0 zavádět) ... proto máme pozůstatky v podobě 60 minut a sekund u času, stupňů a vteřin u úhlů.
My se považujeme za jejich nástupce, tak používáme jejich právní systém a matematiku ... včetně jejich náboženských problémů s nulou
Mimochodem ty problémy s 0 jsou jedním ze záseků, které má současné lidstvo na úrovni medodologie... mrkněte se na klávesnici svých počítačů (1,2,3,4,5,6,7,8,9,0) ... přitom jednou z vlastnosti čísel je to, že jsou uspořádaná.
P.S. Na faktologické úrovni můžete mít max. 10% chyby, aby lidé nějaký podvržený fakt brali jako pravdu.
na metodologické úrovni můžete mít max 1% chyby, aby lidé nepravdu neobjevili ... ale důsledky jsou mnohonásobně závažnější (nesprávný přístup k 0 je jednou z těchto metodologických chyb - podle mě)
P.S.2 Číselné soustavy byly historicky nejdříve nepoziční.
U nepozičních soustav se začíná "přirozeně" počítat jak na prstech od 1
Modernější jsou poziční.
Mno a u nich je problém, jestli se má začít z historických důvodů počítat od té jedničky
nebo jako je to v přírodě (v počítačích) od nuly ...... 0 = zaťatá pěst, 1 = jeden prst .....
jestli se má začít z historických důvodů počítat od té jedničky
nebo jako je to v přírodě (v počítačích) od nuly ...... 0 = zaťatá pěst, 1 = jeden prst .....
Zhruba to co jsi popsal (kdy došlo k používání šestkové soustavy a důvod). Další praktický (technologický důvod, kromě již zmíněných cyklů) je tedy geometrie - úhly (aby šli dobře dělit). Dík. Ještě by mě zajímalo jak počítali v starém Egyptě, dle náhodně sebraných střípků asi desítkově.
K nule:
Shlédl jsem dříve dokument právě ze Starého Egypta a tam byli ukázány zápisky nějakých evidenčních záznamů a udělali si čárky u jednotek, u desítek u stovek (tisícovek atd.) a když tam nebylo nic, tak čárku nedali:
1: |
10:
100: |||
je 301
Což jsem si vysvětloval dříve takto, že nebylo snadné přijít na to označit "nic" znakem nula. Dnes již nepovažuji pohádky o pravěkých lidech za věrohodné, jako že jsme se vyvinuli z opice (geneticky je opice zdivočelý člověk). Takže znalosti se po globálních katastrofách ztráceli (ale pozůstatky elit mají nějakou část znalostí Hermetizovanou). Takže nějaká chytrá opice co se naučila počítat svoje prsty nemusela přicházet na nulu. Ten náboženský důvod mi dává kvalitní vysvětlení (něco jako zakázané kolo v Jižní Americe, aby lidi byli blokováni ve vývoji nedá se jim k dispozici nula).
Do r. 2050 jsme na Zlaté miliardě - Viktor Aleksejevič Jefimov - Odolat antiruskému scénář Západu.
Zapni si titulky - ozubene kolečko ve videu
https://www.youtube.com/watch?v=ilq-NSsvQzk&t=7s
Do r. 2050 jsme na Zlaté miliardě - Viktor Aleksejevič Jefimov - Odolat antiruskému scénář Západu.
Zapni si titulky - ozubene kolečko ve videu
Napadá mě otázka, kdy a jak došlo k šestkové diverzi? Kdy místo desítkové soustavy se začali používat násobky šesti (12 - tucet, 60 - kopa), jaký řídící manévr to zařídil, protože jestli všechny starší jazyky přijali a mají velmi podobné názvy číslovek od jedné do deseti, tak co vedlo někoho k tomu ten systém rozbíjet a začít používat jiný. Vzhledem k deseti prstům na rukách a omezeným nosičům k zápisu informací (nebyla tužka a papír v každé domácnosti) se jeví používaní prstů k ukazování množství nejlepším a nejefektivnějším řešením.
Nefilim mali šesť prstov na rukách. Malo ísť o obrov, ktorých stopy možno sledovať naprieč históriou (mytológia gréckych bohov, titanov (v preklade obrov); Antické megastavby, v ktorých je človek ako trpaslík). Často sa stavali do pozície bohov a mali tendenciu panovať nad ľuďmi, nie veľmi priateľsky. Tieto číselné pojmy mohli čiastočne pochádzať z ich osvetovej činnosti. Rátania na ich prstoch.
K problému čísla 6 přidávám:
Číslo 12:
Toto je dobré si uvědomit v souvislosti s pravidelnými záplavami a nutnosti neustále nového vyměřování znovu přidělovaných pozemků po záplavách. Z chrámů byli vysláni měřiči a písaři se šňůrami, které pak museli po návratu opět odevzdat ke kontrole. A 12 = 3 + 4 +5
Pro potřebu měření měli ne jen délkové měřidlo, ale i velmi praktický pravoúhlý trojúhelník, který při rozměřování také býval potřebný.
Великий Предиктор рушит западный конгломерат. Виктор Ефимов
https://www.youtube.com/watch?v=581YAgkCqog
Ефимов В.А. Как повторить экономический скачок 1929-1955 годов. Анализ стратегии.
https://www.youtube.com/watch?v=7S9u8gP3zW4
Ефимов В.А. Жёсткая дисциплина как инструмент крушения СССР
https://www.youtube.com/watch?v=1ZvQHX3AaWA
Ефимов В.А. Мировоззренческий приоритет КОБ
https://www.youtube.com/watch?v=Zn2rzruBUT0
Tento díl by stálo za to pro neruštináře přeložit
Ефимов В.А. Патриотизм с позиций ДОТУ – ключ стабильности общества.
https://www.youtube.com/watch?v=jCQytrNpNVQ&t=1284s
Ефимов В.А. О либеральном ответе энергорублю президента
https://www.youtube.com/watch?v=_IXSs0Xe2TE
Из архива ВП СССР. В.М.Зазнобин. Достаточно общая теория управления.
Лекция 1. 27.09.2016 - https://youtu.be/1-uS40gLr70
Лекция 2. 11.10.2016 - https://youtu.be/ZyPUGePhlLM
Лекция 3. 25.10.2016 - https://youtu.be/impLQURYkJQ
Лекция 4. 08.11.2016 - https://youtu.be/nFDURVMNrwo
Лекция 5. 22.11.2016 - https://youtu.be/KcKVA6OgC7o
Лекция 6. 06.12.2016 - https://youtu.be/ZVvTZl5UyFY
V. Katasonov: "Rhodes Scholarships" a britská spravodajská sieť vo svete
https://vk.com/feed?z=video-4682568_456242332%2Fa234f3f5a17d57c155%2Fpl_post_-4682568_58882
Predchádzajúci koncept témy čaká
Ak budete pokračovať, predchádzajúci koncept sa zahodí