Redukce hyper-mobility (hyperautomobilizmu) je nutná a patří do té části globalizace, která je užitečná.Kdyby se uvolnila "konzervovaná energie" všech řidíčů za všemi volanty, tak se otevře obrovský potenciál tvořivé energie.
Otázkou je definice "hyperautomobilismu".
Určitě to není individuální mobilita, kdy Ty či já sedneme do vlastního auta.
Problémem jsou dva faktory. Jedním je nákladní doprava, nebo spíše systém, který tu, zde bych se nebál říci hyperdopravu, podporuje. Například rozmach "in-time" dodávek. Nesmyslné pendlování zboží a hlavně součástek a polotovarů přes celou Evropu.
Druhý faktor jsou tzv. firemní fleety. Každý čičmunda má služební auto (jistě, některé profese to vyžadují).
Nicméně omezovat LIDI nařízeními, zákazy či nedostupností nic nevyřeší, navíc to nahrává great resetu, který se vlastně točí okolo likvidace mobility člověka. Nucenou elektromobilitou to začíná.
Pomoci může zkvalitnění hromadné dopravy, kdy jako kdysi dojedete i z poslední vesnice tam, kam potřebujete, a nebude vás to stát majlant (Proč asi Piráti v Praze zároveň likvidují osobní dopravu a zdražují MHD?)
Kdyby se uvolnila "konzervovaná energie" všech řidíčů za všemi volanty, tak se otevře obrovský potenciál tvořivé energie.
Zde moc nerozumím. Já si spíše myslím, že by pomohla spíše zakonzervovaná energie, kterou lidé vydají během bezuzdné "zábavy". A hlavně energie, kterou vydávají na boj v rámci řízení stylu "rozděl a panuj".
[quote="pid:30804, uid:57"]Redukce hyper-mobility (hyperautomobilizmu) je nutná a patří do té části globalizace, která je užitečná.Kdyby se uvolnila "konzervovaná energie" všech řidíčů za všemi volanty, tak se otevře obrovský potenciál tvořivé energie.[/quote]
Otázkou je definice "hyperautomobilismu".
Určitě to není individuální mobilita, kdy Ty či já sedneme do vlastního auta.
Problémem jsou dva faktory. Jedním je nákladní doprava, nebo spíše systém, který tu, zde bych se nebál říci hyperdopravu, podporuje. Například rozmach "in-time" dodávek. Nesmyslné pendlování zboží a hlavně součástek a polotovarů přes celou Evropu.
Druhý faktor jsou tzv. firemní fleety. Každý čičmunda má služební auto (jistě, některé profese to vyžadují).
Nicméně omezovat LIDI nařízeními, zákazy či nedostupností nic nevyřeší, navíc to nahrává great resetu, který se vlastně točí okolo likvidace mobility člověka. Nucenou elektromobilitou to začíná.
Pomoci může zkvalitnění hromadné dopravy, kdy jako kdysi dojedete i z poslední vesnice tam, kam potřebujete, a nebude vás to stát majlant (Proč asi Piráti v Praze zároveň likvidují osobní dopravu a zdražují MHD?)
[quote="pid:30804, uid:57"]Kdyby se uvolnila "konzervovaná energie" všech řidíčů za všemi volanty, tak se otevře obrovský potenciál tvořivé energie.[/quote]
Zde moc nerozumím. Já si spíše myslím, že by pomohla spíše zakonzervovaná energie, kterou lidé vydají během bezuzdné "zábavy". A hlavně energie, kterou vydávají na boj v rámci řízení stylu "rozděl a panuj".