Mimo kategórií
Lidl bude predávať autá

https://www.autoforum.cz/predstaveni/lidl-zacal-znovu-levne-prodavat-auta-poridit-si-uz-lze-hned-trojici-modeuu/


Chcete housky, mléko nebo nebo auto? Dříve zcela nesmyslná otázka se díky německému obchodnímu řetězci postupně stává realitou. Dřívější pokusy vyzněly do prázdna, nyní má modelů jen přibývat.
Rčení, že se nějaké auto prodává jak housky na krámě, jste nejspíše zaslechli nejednou. Obvykle jde o připodobnění, které má naznačit, že je ten či onen vůz žádaný, i u nás působící obchodní řetězec Lidl se nicméně rozhodl, že jej v praxi uvede doslova.


Nejprve začal nabízet vlastní služební ojetiny, posléze však přesedlal i na nové kousky jako třeba Fiat 500 nebo Renault Clio. Ty nabízel víceméně v jediné předvybrané specifikaci, na druhou stranu tak ale činil opravdu levně. Ve výsledku tak není divu, že vyhrazená auta byla vyprodána během chvíle, (v únoru 2019 se tak stalo během jediného týdne), přesto tyto pokusy nikdy nenásledoval další.


Nyní tomu má být jinak, neboť Lidl se vrací do již prozkoumaných s novou nabídkou. V jejím rámci přitom došlo na spolupráci se společnostmi Vehiculum a Sixt Leasing, neboť aktuálně není ve hře prodej, nýbrž operativní leasing, a to jak pro firmy, tak pro soukromníky. Volit nicméně můžete z širšího portfolia, neboť k mání je Kia Stonic, stejně jako Renaulty Twingo a Clio. Ať se přitom rozhodnete pro jakýkoliv model, pořizovací proces by neměl zabrat ani v jednom případě déle než přibližně 15 minut. Zkrátka než si nakoupíte, máte k rohlíkům a spol. i auto.


Také tentokráte je nabídka omezená, Lidl nicméně v tomto ohledu podrobnosti nezveřejnil. Není tedy jisté, jestli je limitován počet nabízených exemplářů či zda je dočasná nabídka. Jisté je pouze tolik, že obchodnímu řetězci se obchodování s automobily zalíbilo a vyplácí se mu. Do budoucna tak slibuje přiložit pod kotlem a svou nabídku chce rozšířit na velké množství modelů od různých značek a také na další trhy. Aktuální nabídka totiž platí jen pro Německo.


https://www.autoforum.cz/predstaveni/lidl-zacal-znovu-levne-prodavat-auta-poridit-si-uz-lze-hned-trojici-modeuu/ Chcete housky, mléko nebo nebo auto? Dříve zcela nesmyslná otázka se díky německému obchodnímu řetězci postupně stává realitou. Dřívější pokusy vyzněly do prázdna, nyní má modelů jen přibývat. Rčení, že se nějaké auto prodává jak housky na krámě, jste nejspíše zaslechli nejednou. Obvykle jde o připodobnění, které má naznačit, že je ten či onen vůz žádaný, i u nás působící obchodní řetězec Lidl se nicméně rozhodl, že jej v praxi uvede doslova. Nejprve začal nabízet vlastní služební ojetiny, posléze však přesedlal i na nové kousky jako třeba Fiat 500 nebo Renault Clio. Ty nabízel víceméně v jediné předvybrané specifikaci, na druhou stranu tak ale činil opravdu levně. Ve výsledku tak není divu, že vyhrazená auta byla vyprodána během chvíle, (v únoru 2019 se tak stalo během jediného týdne), přesto tyto pokusy nikdy nenásledoval další. Nyní tomu má být jinak, neboť Lidl se vrací do již prozkoumaných s novou nabídkou. V jejím rámci přitom došlo na spolupráci se společnostmi Vehiculum a Sixt Leasing, neboť aktuálně není ve hře prodej, nýbrž operativní leasing, a to jak pro firmy, tak pro soukromníky. Volit nicméně můžete z širšího portfolia, neboť k mání je Kia Stonic, stejně jako Renaulty Twingo a Clio. Ať se přitom rozhodnete pro jakýkoliv model, pořizovací proces by neměl zabrat ani v jednom případě déle než přibližně 15 minut. Zkrátka než si nakoupíte, máte k rohlíkům a spol. i auto. Také tentokráte je nabídka omezená, Lidl nicméně v tomto ohledu podrobnosti nezveřejnil. Není tedy jisté, jestli je limitován počet nabízených exemplářů či zda je dočasná nabídka. Jisté je pouze tolik, že obchodnímu řetězci se obchodování s automobily zalíbilo a vyplácí se mu. Do budoucna tak slibuje přiložit pod kotlem a svou nabídku chce rozšířit na velké množství modelů od různých značek a také na další trhy. Aktuální nabídka totiž platí jen pro Německo.

Lidl bude predávať autá...
A nebo nákupní tašky?


Lidl bude predávať autá... A nebo nákupní tašky?

Obchodní řetězec Lidl


Z daleké historie (1979), kdy jsem žil a pracoval v Bavorsku přihodím pár informací. Jak se říkalo k osobě a k věci.


Majitelem Lidlu je jistý pan Schwarz (Černý) s rodinou. Třetí nejbohatší osoba v Německu v současné době. Má tuším čtyři nebo pět synů. Kdysi dávno ho snad němci vídali, ale od 90tých let neopouští rodinné sídlo. Údajně to má být "Illuminát" vysokého stupně. Spolupracuje především s firmami synů (Silvercrest, Cien a dalších).


Kulminativní křivka cen a kvality je pro všechny země stejná.


  1. Fáze = otevření, minimální ceny, vysoká kvalita
  2. Fáze = ukotvení na trhu, ceny začínají stoupat, kvalita zůstává
  3. Fáze = srovnání cen s ostatními, ale kvalita začíná klesat.
  4. Fáze = vyrovnání, je stejný jako všichni ostatní

Tento souhrn je výsledek mého pozorování nejprve v Německu, poté v Řecku, později v Čechách a nakonec na Kypru. A jede to podle kopíráku.
Nelze mu však upřít, že dává nejvyšší platy v oblasti pokladní, skladník apod.


Dovolím si zde připomenout aféru s "Řeckým týdnem" kdy na snímku z ostrova Santorini, který patří (autorská práva) EOTu Řecká Turistická Organizace prostřednictvím PhotoShopu vygumovali kříže na kopulích kostelů. V zásadě ta aféra byla více evropské pevniny než samotného Řecka a nebo Kypru. V samotném Řecku se mimo několika zmínek v televizi ERT (státní) a dvou či třech novinách dostalo zasloužené publicity tomuto tématu pouze v DRTV (Dritsas TV - Pelopones) a Cool FM (Radio Argolida) a to dokonce několik dní a neskromně se přiznám, že díky mému přičinění a ortodoxnímu křesťanství obou majitelů. Na Kypru pouze sociální sítě, ale s výsledkem propadu tržeb od tehdy až dodnes o cca 30-35%. (Informace od pokladní - Rumunka, manželka kolegy).


Jinak majitel snímku EOT zažaloval firmu a ta se s ním mimosoudně vyrovnala.


Osobně jsem LIDL vyloučil ze svého repertuáru ač jsem ortodoxně nevěřící!!! Dnes zde Lidl nemůže nabídnout nic, co by se jinde nedalo koupit levněji a nebo v lepší kvalitě.


Zřejmě si pan Schwarz myslí, že přivede další lidi na nákup, ale podle mého názoru to asi v některých zemích stejně nebude fungovat.


Z konceptuálního pohledu se však jedná o likvidaci jednoho segmentu trhu.


Obchodní řetězec Lidl Z daleké historie (1979), kdy jsem žil a pracoval v Bavorsku přihodím pár informací. Jak se říkalo k osobě a k věci. Majitelem Lidlu je jistý pan Schwarz (Černý) s rodinou. Třetí nejbohatší osoba v Německu v současné době. Má tuším čtyři nebo pět synů. Kdysi dávno ho snad němci vídali, ale od 90tých let neopouští rodinné sídlo. Údajně to má být "Illuminát" vysokého stupně. Spolupracuje především s firmami synů (Silvercrest, Cien a dalších). Kulminativní křivka cen a kvality je pro všechny země stejná. 1. Fáze = otevření, minimální ceny, vysoká kvalita 2. Fáze = ukotvení na trhu, ceny začínají stoupat, kvalita zůstává 3. Fáze = srovnání cen s ostatními, ale kvalita začíná klesat. 4. Fáze = vyrovnání, je stejný jako všichni ostatní Tento souhrn je výsledek mého pozorování nejprve v Německu, poté v Řecku, později v Čechách a nakonec na Kypru. A jede to podle kopíráku. Nelze mu však upřít, že dává nejvyšší platy v oblasti pokladní, skladník apod. Dovolím si zde připomenout aféru s "Řeckým týdnem" kdy na snímku z ostrova Santorini, který patří (autorská práva) EOTu Řecká Turistická Organizace prostřednictvím PhotoShopu vygumovali kříže na kopulích kostelů. V zásadě ta aféra byla více evropské pevniny než samotného Řecka a nebo Kypru. V samotném Řecku se mimo několika zmínek v televizi ERT (státní) a dvou či třech novinách dostalo zasloužené publicity tomuto tématu pouze v DRTV (Dritsas TV - Pelopones) a Cool FM (Radio Argolida) a to dokonce několik dní a neskromně se přiznám, že díky mému přičinění a ortodoxnímu křesťanství obou majitelů. Na Kypru pouze sociální sítě, ale s výsledkem propadu tržeb od tehdy až dodnes o cca 30-35%. (Informace od pokladní - Rumunka, manželka kolegy). Jinak majitel snímku EOT zažaloval firmu a ta se s ním mimosoudně vyrovnala. Osobně jsem LIDL vyloučil ze svého repertuáru ač jsem ortodoxně nevěřící!!! Dnes zde Lidl nemůže nabídnout nic, co by se jinde nedalo koupit levněji a nebo v lepší kvalitě. Zřejmě si pan Schwarz myslí, že přivede další lidi na nákup, ale podle mého názoru to asi v některých zemích stejně nebude fungovat. Z konceptuálního pohledu se však jedná o likvidaci jednoho segmentu trhu.
Upravené 6. 3. 2021 o 16:20

vygumovali kříže na kopulích kostelů

Lidl je svým aktivismem známý, náboženským i multikulti.
15 let jsem je i s rodinou bojkotoval kvůli tomu, že když v roce 2003 začínali v ČR, tak bez povolení káceli přes noc stromy, které “bránili výhledu” na jejich provozovny. To nás nas..lo, že se chovají jak za protektorátu.
Ale nakonec jsme vyměkli a občas tam na pečivo, zeleninu, ořechy a čokoládu zajdeme...
Popravdě, na plnohodnotný rodinný nákup to tam moc nevidím, od hodně zboží je tam jenom 1 druh (třeba okurky jenom polské, navíc jenom od jedné firmy). Nebo v některých “řeckých” jogurtech je tolik škrobu či čeho, že člověk má pocit, že jí spíše nějakou moučnou kaši...


[quote="pid:6027, uid:311"]vygumovali kříže na kopulích kostelů[/quote] Lidl je svým aktivismem známý, náboženským i multikulti. 15 let jsem je i s rodinou bojkotoval kvůli tomu, že když v roce 2003 začínali v ČR, tak bez povolení káceli přes noc stromy, které “bránili výhledu” na jejich provozovny. To nás nas..lo, že se chovají jak za protektorátu. Ale nakonec jsme vyměkli a občas tam na pečivo, zeleninu, ořechy a čokoládu zajdeme... Popravdě, na plnohodnotný rodinný nákup to tam moc nevidím, od hodně zboží je tam jenom 1 druh (třeba okurky jenom polské, navíc jenom od jedné firmy). Nebo v některých “řeckých” jogurtech je tolik škrobu či čeho, že člověk má pocit, že jí spíše nějakou moučnou kaši...
594
3
3
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept