Podstatné je všimnúť si, či sa divák zastaví len na prirovnaní ku kovid-masírke, alebo si všimne, že bol sám postavený do strachu, že ho manipulujú, ale zároveň je ponúkané riešenie - kniha! Kniha to predsa vyrieši!
Ono, tú knihu si divák nemusí nutne kúpiť preto, že bol postavený do strachu. Ale možno len preto, že ho tá téma zaujala, a chce sa dozvedieť viac. Tých možností je viac, ale ak niekto otvorene vyjadruje obavu a neuvedomuje si marketing nad ním, to už je druhá vec.
Mne osobne napríklad úplne stačilo to, čo povedal v tom videu. Marketing ako taký ma príliš nezaujíma, hoci tá jeho psychologická stránka by mohla byť zaujímavá, tá obchodná sa mi skôr protiví.
Na tom chlapíkovi je naozaj extrémne zaujímavé, ako sa vie vyhnúť covid termínom, ale zároveň hovoriť o covide. Len ťažko ho niekto chytí za slovo. Pri takomto štýle ho nemôžu ani cenzúrovať.
[quote="pid:47299, uid:127"]Podstatné je všimnúť si, či sa divák zastaví len na prirovnaní ku kovid-masírke, alebo si všimne, že bol sám postavený do strachu, že ho manipulujú, ale zároveň je ponúkané riešenie - kniha! Kniha to predsa vyrieši![/quote]
Ono, tú knihu si divák nemusí nutne kúpiť preto, že bol postavený do strachu. Ale možno len preto, že ho tá téma zaujala, a chce sa dozvedieť viac. Tých možností je viac, ale ak niekto otvorene vyjadruje obavu a neuvedomuje si marketing nad ním, to už je druhá vec.
Mne osobne napríklad úplne stačilo to, čo povedal v tom videu. Marketing ako taký ma príliš nezaujíma, hoci tá jeho psychologická stránka by mohla byť zaujímavá, tá obchodná sa mi skôr protiví.
Na tom chlapíkovi je naozaj extrémne zaujímavé, ako sa vie vyhnúť covid termínom, ale zároveň hovoriť o covide. Len ťažko ho niekto chytí za slovo. Pri takomto štýle ho nemôžu ani cenzúrovať.