Egregoriálno-matričné riadenie
Na letišti Točná hoří hangár s letadly.

Na letišti Točná hoří hangár s letadly. Požár zasáhl několik cenných historických strojů
Hoří část dřevěné budovy hangáru, pomocí 4 vodních proudů se snažíme požár lokalizovat.
Hangár patří k leteckému muzeu, zaparkovaných je v něm řada historických letadel včetně slavného letounu Lockheed Electra 10A, se kterým Jan Antonín Baťa, zakladatel Baťova impéria, obletěl svět. „Po válce změnil letoun 11krát majitele a celkem dvakrát nouzově přistál. S registrací N241M stal majetkem praktického lékaře Dr. Almanda z Texasu. Po několika letech korespondence s panem Almandem se podařilo letoun zakoupit a zahájit jeho generální rekonstrukci,“ píše Letiště Točná na svých stránkách.https://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-zpravy/672004/obri-pozar-na-letisti-tocna-hori-hangar-s-historickymi-letadly.html


Na letišti Točná hoří hangár s letadly. Požár zasáhl několik cenných historických strojů Hoří část dřevěné budovy hangáru, pomocí 4 vodních proudů se snažíme požár lokalizovat. Hangár patří k leteckému muzeu, zaparkovaných je v něm řada historických letadel včetně slavného letounu Lockheed Electra 10A, se kterým Jan Antonín Baťa, zakladatel Baťova impéria, obletěl svět. „Po válce změnil letoun 11krát majitele a celkem dvakrát nouzově přistál. S registrací N241M stal majetkem praktického lékaře Dr. Almanda z Texasu. Po několika letech korespondence s panem Almandem se podařilo letoun zakoupit a zahájit jeho generální rekonstrukci,“ píše Letiště Točná na svých stránkách.https://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-zpravy/672004/obri-pozar-na-letisti-tocna-hori-hangar-s-historickymi-letadly.html
Upravené 11. 3. 2021 o 15:08

Na letišti Točná hoří hangár s letadly.

Toto spíše do kategorie "Egregoriálno-matričné riadenie".
Téma je možné v tomto smyslu zeditovat.


[quote="pid:6525, uid:78"]Na letišti Točná hoří hangár s letadly.[/quote] Toto spíše do kategorie "Egregoriálno-matričné riadenie". Téma je možné v tomto smyslu zeditovat.
Upravené 11. 3. 2021 o 15:43

historická letadla majitele Seznamu se podařilo zachránit
https://zdopravy.cz/na-letisti-tocna-hori-historicka-letadla-majitele-seznamu-se-podarilo-zachranit-76161/
letiště Točná pod taktovkou nového majitele.
Tím se stal vlastník serveru Seznam.cz Ivo Lukačovič,
který za parcely zaplatí 160 milionů korun
https://www.e15.cz/domaci/miliardar-ivo-lukacovic-poslal-letisti-tocna-55-milionu-korun-688646 Podle původně ohlášených záměrů chce Letecké muzeum Točná prodloužit přistávací dráhu o 250 metrů na 880 metrů, vybudovat veřejnou zpevněnou komunikaci na letiště z Cholupic a nové zázemí pro piloty i pro veřejnost. Na webu firmy se uvádí, že na novém letišti budou hangárována historická letadla nebo jejich repliky: Avia BH1, BH5, Piper Cub, replika Zlínu XIII a Boeing Stearman.


historická letadla majitele Seznamu se podařilo zachránit https://zdopravy.cz/na-letisti-tocna-hori-historicka-letadla-majitele-seznamu-se-podarilo-zachranit-76161/ letiště Točná pod taktovkou nového majitele. Tím se stal vlastník serveru Seznam.cz Ivo Lukačovič, který za parcely zaplatí 160 milionů korun https://www.e15.cz/domaci/miliardar-ivo-lukacovic-poslal-letisti-tocna-55-milionu-korun-688646 Podle původně ohlášených záměrů chce Letecké muzeum Točná prodloužit přistávací dráhu o 250 metrů na 880 metrů, vybudovat veřejnou zpevněnou komunikaci na letiště z Cholupic a nové zázemí pro piloty i pro veřejnost. Na webu firmy se uvádí, že na novém letišti budou hangárována historická letadla nebo jejich repliky: Avia BH1, BH5, Piper Cub, replika Zlínu XIII a Boeing Stearman.

Nedá mi to.
událost je ze dne 11.03.2021
autoři článku: ok, jap, Novinky
"Požár zachvátil letiště Točná. Vzácná Electra zachráněna"
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pozar-zachvatil-letiste-tocna-40353608


Na hangáru bylo napsáno "Tocna" ~ Točna ~ bod obratu.
Plameny zasáhly hangár - čili nikoliv "hangár začal hořet" nebo něco podobného, i z fotek vyplývá, že plameny přišly zvenku (z oplocené oblasti přiléhající k hangáru, proto šlo letadla zachránit).
Požár ~ plandemie, pokus o velký reset.
Požár zvenku ~ vnější řízení.
Plameny zasáhly hangár ~ problémy (plameny) způsobilo vnější řízení (plameny zasáhly hangár z venku).


Stroje se však podařilo zachránit včetně vzácné Electry.
604a08d96c95c


Tweet říká: "Všechna letadla jsou ok!!!"
OK - imatrikulační značka Československých letadel, viz zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Imatrikulace_(letectv%C3%AD)
Letadla jsou ok ~ co dělalo Československo (zde "OK" ) Československem? (co bylo jeho "značkou"?) - průmysl - zde "letadla" jako symbol vyspělé technologie/průmyslu
Letadla, Baťovo letadlo Electra ~ Československý průmysl (vzácná Electra ~ možná ČS jaderné elektrárny? taky vzácné v dnešní době)
Baťův nový stroj prošel za 80 let své existence turbulentní historií. - znovu: stroj/letadlo ~ průmysl
Třikrát havaroval, ale byl vždy opraven a stále létá. ~ ČS průmysl přežije "všechno".
Letadla požárem poškozena nebyla. ~ ČS průmysl bude zachován i tentokrát.
Od roku 2009 vlastní stroj (Electra) český podnikatel Ivo Lukačovič. Koupil jej od soukromého sběratele z USA. ~ návrat ČS průmyslu do Českých rukou (Electra dokonce přeletěla "po vlastní ose" z USA do Čech).
V hangárech jsou historická a vzácná letadla, která jsou však v dobrém stavu a provozuschopná. ~ ČS průmysl je stále životaschopný.


Kde byla letadla? - v hangáru
Kde byl československý průmysl? - v Československu
Co je hangár? - Československo
Zachraňovali hasiči ~ pod pojmem hasiči vidím nejprve dobrovolné hasiče, jsou přítomní skoro v každé dědině, reprezentují vědomou složku národa.
Podle majitele Ivo Lukačoviče budou škody díky rychlému zásahu minimální. ~ Československý průmysl je nyní v soukromých rukou, ale podaří se ho zachránit.
Hangár bude opraven. ~ Československo bude opraveno, díky včasnému (ráno) zásahu vědomé složky národa (hasiči)


Dodatek:
Jak zachraňovali hasiči (vědomá složka národa)? Vodou (informace, komunikace)!


Nedá mi to. událost je ze dne **11**.03.2021 autoři článku: **ok**, jap, Novinky "Požár zachvátil letiště Točná. Vzácná Electra zachráněna" https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pozar-zachvatil-letiste-tocna-40353608 Na hangáru bylo napsáno "Tocna" ~ Točna ~ bod obratu. Plameny zasáhly hangár - čili nikoliv "hangár začal hořet" nebo něco podobného, i z fotek vyplývá, že plameny přišly **zvenku** (z oplocené oblasti přiléhající k hangáru, proto šlo letadla zachránit). Požár ~ plandemie, pokus o velký reset. Požár zvenku ~ vnější řízení. Plameny zasáhly hangár ~ problémy (plameny) způsobilo vnější řízení (plameny zasáhly hangár z venku). Stroje se však podařilo zachránit včetně vzácné Electry. ![604a08d96c95c](serve/attachment&path=604a08d96c95c) Tweet říká: "Všechna letadla jsou **ok**!!!" OK - imatrikulační značka Československých letadel, viz zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Imatrikulace_(letectv%C3%AD) Letadla **jsou** ok ~ co dělalo Československo (zde "OK" ) Československem? (co bylo jeho "značkou"?) - průmysl - zde "letadla" jako symbol vyspělé technologie/průmyslu Letadla, Baťovo letadlo Electra ~ Československý průmysl (vzácná Electra ~ možná ČS jaderné elektrárny? taky vzácné v dnešní době) Baťův nový **stroj** prošel za 80 let své existence turbulentní historií. - znovu: stroj/letadlo ~ průmysl Třikrát havaroval, ale byl vždy opraven a stále létá. ~ ČS průmysl přežije "všechno". Letadla požárem poškozena nebyla. ~ ČS průmysl bude zachován i tentokrát. Od roku 2009 vlastní stroj (Electra) český podnikatel Ivo Lukačovič. Koupil jej od soukromého sběratele z USA. ~ návrat ČS průmyslu do Českých rukou (Electra dokonce přeletěla "po vlastní ose" z USA do Čech). V hangárech jsou historická a vzácná letadla, která jsou však v dobrém stavu a provozuschopná. ~ ČS průmysl je stále životaschopný. Kde byla letadla? - v hangáru Kde byl československý průmysl? - v Československu Co je hangár? - Československo Zachraňovali hasiči ~ pod pojmem hasiči vidím nejprve dobrovolné hasiče, jsou přítomní skoro v každé dědině, reprezentují vědomou složku národa. Podle majitele Ivo Lukačoviče budou škody díky rychlému zásahu minimální. ~ Československý průmysl je nyní v soukromých rukou, ale podaří se ho zachránit. Hangár bude opraven. ~ Československo bude opraveno, díky včasnému (ráno) zásahu vědomé složky národa (hasiči) Dodatek: Jak zachraňovali hasiči (vědomá složka národa)? Vodou (informace, komunikace)!
Upravené 11. 3. 2021 o 22:43

Nedá mi to.


A dobre, že sa ti to nedalo, lebo už vieme, že akou cestou pôjde obnova Veľkej Moravy...


[quote="pid:6554, uid:240"]Nedá mi to.[/quote] A dobre, že sa ti to nedalo, lebo už vieme, že akou cestou pôjde obnova Veľkej Moravy...

Moderátor

akou cestou pôjde obnova

K tomu vidím souvislost s
Československo.
Pozorování z korporátu.


Dodatek: (v souvislosti s článkem "Na letišti Točná hoří hangár s letadly." ) Lukačovič, to zní Slovensky, ne?:-)


[quote="pid:6567, uid:7"]akou cestou pôjde obnova[/quote] K tomu vidím souvislost s [quote="pid:6535, uid:240"]Československo. Pozorování z korporátu.[/quote] Dodatek: (v souvislosti s článkem "Na letišti Točná hoří hangár s letadly." ) Lukačovič, to zní Slovensky, ne?:-)
Upravené 11. 3. 2021 o 16:22

novém letišti budou hangárována historická letadla nebo jejich repliky: Avia BH1, BH5, Piper Cub, replika Zlínu XIII

Hmm, Zlín XIII = Zlín 13 ~ 1+3


[quote="pid:6529, uid:78"]novém letišti budou hangárována historická letadla nebo jejich repliky: Avia BH1, BH5, Piper Cub, replika Zlínu XIII[/quote] Hmm, Zlín XIII = Zlín **13** ~ 1+3

@Počtář dakujem ti za tvoje analyzy (smekam pred tebou klobuk)

@Počtář dakujem ti za tvoje analyzy (smekam pred tebou klobuk)
Upravené 11. 3. 2021 o 16:00

Pro zajimavost:

Koupil jej od soukromého sběratele z USA.

Dnes se málo ovšem hovoří o tom, že poslední majitel napřed nechtěl o prodeji ani slyšet! Původní vyjednávací tým po řadě komplikací získal mocného přímluvce – přímo senátora Johna McCaina. Pan Almand totiž patřil k mecenášům republikánů a za ty McCain kandidoval v prezidentských volbách proti B. Obamovi. Teprve poté se věci daly do pohybu.
Baťa se pustil do budování vlastní letecké dopravy.
Ale zpět k našemu Lockheedu Electra. Začátkem listopadu 1935 odlétá tehdejší šéfpilot Bati Jan Šerhant do USA, aby se poohlédl co je v letectví nového. Na cestě ale nebyl sám, později k němu přibyli zástupci vedení firmy. Nakonec po krátkém jednání zakoupili zcela nový letoun Lockheed L-10A Electra výr.č. 1068 a ten byl vyroben v Kalifornii ( Burbank ), aby byl dne 21.9.1936 předán americké pobočce baťových závodů v marylandskému Belcampu. Potom byl částečně demontován, nakonzervován a lodí přes polský přístav Gdyně se dostal k nám do vlasti. Z Polska již přeletěl a doma mu byla přidělena registrace OK-CTA.
http://www.pilotinfo.cz/z-historie/historicka-letadla/batova-electra-se-vratila-domu


Pro zajimavost: [quote="pid:6554, uid:240"]Koupil jej od soukromého sběratele z USA.[/quote] Dnes se málo ovšem hovoří o tom, že poslední majitel napřed nechtěl o prodeji ani slyšet! Původní vyjednávací tým po řadě komplikací získal mocného **přímluvce – přímo senátora Johna McCaina**. Pan Almand totiž patřil k mecenášům republikánů a za ty McCain kandidoval v prezidentských volbách proti B. Obamovi. Teprve poté se věci daly do pohybu. Baťa se pustil do budování vlastní letecké dopravy. Ale zpět k našemu Lockheedu Electra. Začátkem listopadu 1935 odlétá tehdejší šéfpilot Bati Jan Šerhant do USA, aby se poohlédl co je v letectví nového. Na cestě ale nebyl sám, později k němu přibyli zástupci vedení firmy. Nakonec po krátkém jednání zakoupili zcela nový letoun Lockheed L-10A Electra výr.č. 1068 a ten byl vyroben v Kalifornii ( Burbank ), aby byl dne 21.9.1936 předán americké pobočce baťových závodů v marylandskému Belcampu. Potom byl částečně demontován, nakonzervován a lodí přes polský přístav Gdyně se dostal k nám do vlasti. Z Polska již přeletěl a doma mu byla přidělena registrace OK-CTA. http://www.pilotinfo.cz/z-historie/historicka-letadla/batova-electra-se-vratila-domu
Upravené 11. 3. 2021 o 18:48

Podle majitele Ivo Lukačoviče budou škody díky rychlému zásahu minimální. ~ Československý průmysl je nyní v soukromých rukou, ale podaří se ho zachránit.


Indikátorem vývoje budou informace na Seznamu (Ivo Lukačevič). Doteď to byla bašta pindosů a na tom se asi nic nemění. Co se mění je směřování davu (charakter šířených informací). Osobně pozoruji, že už se tak děje. Signalizuje to pokus o převzít řízení v procesu obnovy CS, který se jim nedaří zastavit. Nově budou hrát na národní notu a podsouvat různé "svoje zachránce". Myslím, že většina se toho účastní nevědomě (bezstrukturně). Jako např. tady:


https://www.extra.cz/pujde-babis-sedet-virologove-a-pravnici-ho-vini-z-sireni-poplasne-zpravy-a-ohromnych-skod?fbclid=IwAR28VlUh0m2nFoCSRC84s_ShPIXOzmonBxKA_G2djoXQD-vEtSHCJLnS3Bs


Dnes se málo ovšem hovoří o tom, že poslední majitel napřed nechtěl o prodeji ani slyšet! Původní vyjednávací tým po řadě komplikací získal mocného přímluvce – přímo senátora Johna McCaina. Pan Almand totiž patřil k mecenášům republikánů a za ty McCain kandidoval v prezidentských volbách proti B. Obamovi. Teprve poté se věci daly do pohybu.
Baťa se pustil do budování vlastní letecké dopravy.

Díky Yori, super dodatek. Je nutno dávat dobrý pozor. Lockheed Electra a První republika ČSR - oboje made in USA. Dlužno dodat. že následoval Zlín 13 a to už byla vlastní konstrukce. Baťa to ale nepřežil - letecká havárie.


[quote="pid:6554, uid:240"]Podle majitele Ivo Lukačoviče budou škody díky rychlému zásahu minimální. ~ Československý průmysl je nyní v soukromých rukou, ale podaří se ho zachránit.[/quote] Indikátorem vývoje budou informace na Seznamu (Ivo Lukačevič). Doteď to byla bašta pindosů a na tom se asi nic nemění. Co se mění je směřování davu (charakter šířených informací). Osobně pozoruji, že už se tak děje. Signalizuje to pokus o převzít řízení v procesu obnovy CS, který se jim nedaří zastavit. Nově budou hrát na národní notu a podsouvat různé "svoje zachránce". Myslím, že většina se toho účastní nevědomě (bezstrukturně). Jako např. tady: https://www.extra.cz/pujde-babis-sedet-virologove-a-pravnici-ho-vini-z-sireni-poplasne-zpravy-a-ohromnych-skod?fbclid=IwAR28VlUh0m2nFoCSRC84s_ShPIXOzmonBxKA_G2djoXQD-vEtSHCJLnS3Bs [quote="pid:6613, uid:68"]Dnes se málo ovšem hovoří o tom, že poslední majitel napřed nechtěl o prodeji ani slyšet! Původní vyjednávací tým po řadě komplikací získal mocného přímluvce – přímo senátora Johna McCaina. Pan Almand totiž patřil k mecenášům republikánů a za ty McCain kandidoval v prezidentských volbách proti B. Obamovi. Teprve poté se věci daly do pohybu. Baťa se pustil do budování vlastní letecké dopravy.[/quote] Díky Yori, super dodatek. Je nutno dávat dobrý pozor. Lockheed Electra a První republika ČSR - oboje made in USA. Dlužno dodat. že následoval Zlín 13 a to už byla vlastní konstrukce. Baťa to ale nepřežil - letecká havárie.
806
9
6
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept